PanzerPanz Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Vad heter låten på K-rose där en man och en kvinna sjunger något med loves a woman eller något.??? Conway Twitty and Loretta Lynn - Louisianna Woman Mississipi Man den du menar kanske? Redigerad 18 juni, 2005 av PanzerPanz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Conway Twitty and Loretta Lynn - Louisianna Woman Mississipi Man den du menar kanske? Ja, det var den..TACK SÅ MYCKET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 1:hellraiser 2:welcome to the djungel 3:rusty cage 4:louisianna woman, mississippi man (k-rose) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Mina egena nee men "Welcome to the jungle" Och dom andra på K-rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vad heter den? But i love the Rainy night... blablabla... I woke up, to a... sunny day, But i love the..... Den e ganska härlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vad heter den? But i love the Rainy night... blablabla... I woke up, to a... sunny day, But i love the..... Den e ganska härlig... Eddie Rabbitt - I Love A Rainy Night. Skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nu vet jag inte vad låten heter kommer inte heller ihåg hur låten går. Är lite trögtänkt så här på morgonkvisten. Men den spelas iaf på Radio X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Barrington Levy - Here I come är ju skön! (I'm broad... ...I'm broader than broadway. Swing.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Barrington Levy - Here I come är ju skön! (I'm broad... ...I'm broader than broadway. Swing.) Funnylin vi är dom ända online nu Men det e svårt... Jag nynnar på alla låtar så fort jag hör dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vad heter den? But i love the Rainy night... blablabla... I woke up, to a... sunny day, But i love the..... Den e ganska härlig... W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 K Rose är så grymt skön.. Så typ alla låtar där. Loretta Lynn for the people! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Gillar en låt på Radio-X..Men vet inte vad den heter.. Den går något liknande..And I feel it..and I feel it...where wou going for tomorrow...when the gog begin to smell hah...typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) På Ps2 körde ja ej me radio alls. Radion suger verkligen i SA. Kör med egen kanal. Fast den har vart avstängd halva spelet. Edit: Okej då. Kiss - Strutter och Ozzy Osbourne - Hellraiser Redigerad 20 juni, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Gillar en låt på Radio-X..Men vet inte vad den heter.. Den går något liknande..And I feel it..and I feel it...where wou going for tomorrow...when the gog begin to smell hah...typ.. Stone Temple Pilots - Plush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superboppe Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag älskar k-rose. Det är skön country musik . Sen gillar jag Loretta Lynn, Louisiana woman Mississippi man! Den är så skööön! men det är en låt jag inte vet vad den heter. Den går så här: let young hearts be free tonight. time is on your side. dont ever let them put you down. dont ever let them push around. dont ever let them change your point of view. snälla någon som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Den går så här: let young hearts be free tonight. time is on your side. dont ever let them put you down. dont ever let them push around. dont ever let them change your point of view. snälla någon som vet Rod Stewart - Young Turks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superboppe Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tack GTApimpfoolife! nu lyssna på denna jätte mycket. tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 "One step forward" på K-rose är jävligt skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 "One step forward ...And two steps back" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Tom Petty - Running Down A Dream är min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts