PanzerPanz Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Eftersom jag nästan uteslutande lyssnar på den egna kanalen, K-DST, Radio-X och K-Rose så väljer jag två favoriter från dessa radiostationer. K-DST | Kiss - Strutter och Lynard Skynard - Free Bird Radio-X | Soundgarden - Rusty Cage och L7 - Pretend were dead K-Rose | Jerry Reed - Amos Moses och Whitey Shafer - All my ex's live in Texas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ingen som lyssnar på k-jah west? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ingen som lyssnar på k-jah west? Kan hända, fast det är många låtar som är underbara sen finns det andra som är rena bottennappet. Därför brukar jag inte lyssna på det så ofta. Sen är det ganska sköna DJs på den kanalen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Hela Radio-X är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Radio Los Santos äger ju den bästa låten där är ju DR. Dre - nuthin but a G thang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 "Oh my exez livin' texas" e ju skön... Särskillt när man kör i öknen eller runt MT. Chiliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 "Oh my exez livin' texas" e ju skön... Särskillt när man kör i öknen eller runt MT. Chiliad Den är störtskön, speciellt i dem områdena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Lynard Skynard - Freebird Rage Against The Machine - Killing In The Name Of Toto - Hold The Line Billy Idol - White Wedding War - Low Rider Kool And The Gang - Hollywood Swinging Shabba Ranks - Wicked Inna Bed Jane's Addiction - Been Caught Stealing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 "Oh my exez livin' texas" e ju skön... Särskillt när man kör i öknen eller runt MT. Chiliad :"> Jag som trodde att han sjöng: All my exes livs in texas :S Men Radio X är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag som trodde att han sjöng: All my exes livs in texas :S Jo, jag tror det är mer rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Låten : " White wedding " har jag börjat att gilla nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Secret Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Helt klart Danzig - Mother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad som än spelas på K-DST och RLS är bra. Nuthin' but a G-Thang smäller högst, finns fan ingen skönare låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T2k4 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Danzig - Mother och RATM - Killing in The Name på Radio-X. Cypress Hill - How I Could Just Kill A Man och nästan alla andra låtarna på Radio Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EternalK Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hold The Line - Toto är typ bästa låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hold The Line - Toto är typ bästa låten. Den är j´vligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jo, jag tror det är mer rätt. Ok... Jag har aldrig riktigt hört vad han sjungigt (?) ! Den här låten på lowrider uppdraget cesar vilpando e bra Men som sagt love rollercoaster och sen en massa andra. Man nynnar ju med på dom flästa låtar man hör i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad heter låten på K-Rose där en man och kvinna sjunger typ..låter som en glad låt eller vad man ska säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Finns säkert en sån här, men hittar inte den. min favvo låt på radion är juice newton - queen of hearts på K-rose, eran då? Vet inte vad den heter. Men den går typ "all my exes liv in texas" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad heter låten på K-rose där en man och en kvinna sjunger något med loves a woman eller något.??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts