poppe1 Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Kan man klättra i stegar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Nepp tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Det är ju jävligt dåligt asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaStalKer Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Var ute o simmade, och äntligen såg jag en brygga. det var vid flygplatsen i san fierro... där va en stege upp till landningsbanan, va bra tänkte jag... men inte fan kunde man komma upp på den... då kunde dom likabra tagit bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Var ute o simmade, och äntligen såg jag en brygga. det var vid flygplatsen i san fierro... där va en stege upp till landningsbanan, va bra tänkte jag... men inte fan kunde man komma upp på den... då kunde dom likabra tagit bort den. Wörd! Inte så kul om man ramlar i vattnet i en hamn eller så och ingen båt är i närheten så måste man simma ända tills det blir "vanlig mark" där det sluttar neråt. Tycker faktiskt inte att det är för mycket begärt att man skulle kunna klättra i stegar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts