GT4 Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Här är länken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Eeeh... inte för o vara taskig men den va ganska så dålig men.. fortsätt på bara!! Redigerad 16 juni, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Nja sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 MIN nya! Oja, den va ju inte stilig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Eeeh... inte för o vara taskig men den va ganska så dålig men.. fortsätt på bara!! Menar ni att innehållet var dåligt eller designen? Jag gjorde den sidan bara på en minut genom att kopiera den här sidan! Annars kan jag faktiskt skapa en utmärkt design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Annars kan jag faktiskt skapa en utmärkt design. Visa oss det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Visa oss det då? Jag har kanske annat att göra än att visa er? Jag kan koda i Active Server Pages och PHP, visa mig att du kan göra det! Du borde kanske tänka över varför jag skapade den sidan? Det var innehållet jag koncentrerade mig mest på och jag gjorde sidan med notepad på två minuter, kopierade bara i från den här sidan. Visa mig att du kan bajsa, nej! Jag tror att du är en fjortis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roadster Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Jag har kanske annat att göra än att visa er? Jag kan koda i Active Server Pages och PHP, visa mig att du kan göra det! Du borde kanske tänka över varför jag skapade den sidan? Det var innehållet jag koncentrerade mig mest på och jag gjorde sidan med notepad på två minuter, kopierade bara i från den här sidan. Visa mig att du kan bajsa, nej! Jag tror att du är en fjortis! W0rd! Edit: Jag tror att han valde bort texten och inga bilder för sidans skull, du vet väl ingenting om hemsidor? Om man har mindre bilder kommer sidan att laddas ner snabbare, och om du har en fin sida som Aftonbladet t.ex. tar det 10 sekunder att laddas ner för mig beroende på hastighet. Du kan också se att han har iframes på sidan, det är ett bra sätt. Visa oss det då? Kan du visa oss att du är dum? Här är länken.. Ganska bra sida, det tar ca. två millisekunder att laddas för mig. +Bra att du har bara text på navigationen i stället för komplicerade bilder, bättre nerladdning då! Redigerad 16 juni, 2005 av Roadster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Äsch, sluta nu innan nån mod. slappar er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag kan inte koda, nej! men det där är inte snyggt helt enkelt! MIN åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Den sög ganska brutalt om jag ska vara ärlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts