Jump to content

Vad tycker ni om mitt nya GTASida?

GT4
 Share

Recommended Posts

Eeeh... inte för o vara taskig men den va ganska så dålig men.. fortsätt på bara!! :rolleyes:

Menar ni att innehållet var dåligt eller designen? Jag gjorde den sidan bara på en minut genom att kopiera den här sidan!

Annars kan jag faktiskt skapa en utmärkt design.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visa oss det då?

Jag har kanske annat att göra än att visa er? Jag kan koda i Active Server Pages och PHP, visa mig att du kan göra det! Du borde kanske tänka över varför jag skapade den sidan? Det var innehållet jag koncentrerade mig mest på och jag gjorde sidan med notepad på två minuter, kopierade bara i från den här sidan. Visa mig att du kan bajsa, nej! Jag tror att du är en fjortis!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kanske annat att göra än att visa er? Jag kan koda i Active Server Pages och PHP, visa mig att du kan göra det! Du borde kanske tänka över varför jag skapade den sidan? Det var innehållet jag koncentrerade mig mest på och jag gjorde sidan med notepad på två minuter, kopierade bara i från den här sidan.  Visa mig att du kan bajsa, nej! Jag tror att du är en fjortis!

W0rd! :lol:

Edit: Jag tror att han valde bort texten och inga bilder för sidans skull, du vet väl ingenting om hemsidor? Om man har mindre bilder kommer sidan att laddas ner snabbare, och om du har en fin sida som Aftonbladet t.ex. tar det 10 sekunder att laddas ner för mig beroende på hastighet.

Du kan också se att han har iframes på sidan, det är ett bra sätt.

Visa oss det då?

Kan du visa oss att du är dum?

Här är länken..

Ganska bra sida, det tar ca. två millisekunder att laddas för mig.

+Bra att du har bara text på navigationen i stället för komplicerade bilder, bättre nerladdning då!

Redigerad av Roadster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor