Folke_fisk Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 jag har försökt nu i 2 timmar man jag klarar aldrig att landa hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djsam Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Du ska bara köra över den gula (?) markeringen så kommer det en kort video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 jag har försökt nu i 2 timmar man jag klarar aldrig att landa hur gör man? Du ska flyga till den gula markeringen, se till att du ligger på samma höjd som den gula ringen(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Ifall du har det till pc så ska du trycka på + på numpaden för att fälla ut landningsställen... sen är det bara att hoppas på det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts