Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Precis, istället för att utnyttja andra att göra det. Utnyttja skulle jag inte kalla det, han tvingar ingen. De som gör det gör det ju för skojs skull. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Utnyttja skulle jag inte kalla det, han tvingar ingen. De som gör det gör det ju för skojs skull. =) Precis hade inte mycket för mig, dessutom var det ingen biddeal heller. Men om du nu vill ha dne tillbaka innan söndag kväll får du fan hosta upp med var jag lägger upp den för jag drar till landet inom 10 min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det är bara att lägga in den på "File attachments" här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Ska försöka klara det åt dig nu... Edit: Så... GTASAsf4.b Redigerad 23 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Tack så jävla mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts