Folke_fisk Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Har fått hjälp! GTASAsf4.b Redigerad 24 juni, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Lol, du har inte alls klarat dom säkert ^^ du tycker säkert bara att dom e svåra o vill att någon annan ska göra det åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Det räcker om ni klarar freefall och jag har visst klarat hela skiten fast med fusk försöker göra det utan nu Redigerad 19 juni, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ändrade topictiteln, skärpning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Gjorde en $ uppdrag.GTASAsf4.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Här.. Gjorde en Tenpenny uppdragGTASAsf4.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Gjorde en D uppdrag Edit: Ohh crap.. Såg nyss att du ville bara ha hjälp med Freefall"(maffia)"high noon"(Tennypenny)och "Saint marks bistro"(Maffia) Men aja...GTASAsf4.b Redigerad 19 juni, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ett stort tack för alla savegames men kan nån snälla (med risk för att låta(?) tjatig klara freefall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fittpipper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Kul att låta andra spela genom dina saves? Försök själv istället! Garanterat mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej inte om man försöker i 2 timmar och inte klarar skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej inte om man försöker i 2 timmar och inte klarar skiten!!! Vilken är Freefall?! Berätta så kanske man kan hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Man kör med ett slöööööööööööööööööööööött litet skitflygplan och ska köra in långt bakom ett stort mycket snabbare plan och jag kommer aldrig ifatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Kan du bara säga till vilken av ikonerna jag ska gå så ska det snart vara fixat, spelade det i vintras på PS2 men sånt jäkla minne har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Du får ju vända planet direkt när du ser maffian's flygplan... Annars kommer du ju långt efter och kommer aldrig ikapp. Har du problem med att vända planet snabbt eller? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Mmmmmmm bland annat BTW:det är tärnings ikonen Redigerad 23 juni, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Mmmmmmm bland annat BTW:det är tärnings ikonen Alltså, det är faktiskt roligast för dig själv om du gör uppdraget på egen hand. Jag minns inte om det var vid det här uppdraget eller vid ett senare, men man får en massa telefonsamtal efter detta eller nåt annat uppdrag. Och de vill du höra. De skulle inte jag viljat missa i alla fall. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej kanske inte men jag vill ändå ha hjälp med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Nej kanske inte men jag vill ändå ha hjälp med det Klara på första Var lägger jag upp den så du får den tillbaka?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Varför inte bara göra det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Varför inte bara göra det själv? Precis, istället för att utnyttja andra att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts