Toidi Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Är det nån som har lite tips på hur man kan göra på keep your friends close uppdraget elle. Det är ju svårt, har försökt massa gånger men dör hela tiden när man ska skjuta Sonny.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 ta snipern och ducka och sen e det bara att döda han...så gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Har du någon bazooka så är det lättare än snipern, tycker jag. Jag stod vid en ingång på den nedre våningen som han är på, han såg mig inte och jag sköt ett skott nära honom... fast andra gången jag körde det ville jag dock leka rambo och höll på i ett par år med python, den stora kniven och automatkarbinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Har sonny 2000 i liv? han tål ju ca 10 skott med psg1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 När du dödat Lance, åk ner med helikoptern och hämta armor, sen springer du in och upp till kontoret.(Obs! Dom har tre gubbar utanför!) Sen kommer Sonny, använd Colten och skjut på han, bry dig inte om hans livakter.Han dör efter 4 till 5 Colt skott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 det finns typ hur mång gubbar som helst eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 av vem får man detta uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Av sig själv vid vercetti mansion...sista story uppdraget.. (Klarade det nyss...gött) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 aaah. jag klarade det på 4:rde försöket. det är nog inte så svårt ändå. man kan ju lämn ahuset och köpa nya vapen och hämta armor och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 jag använde bara granater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 jag använde: colt phyton, auto shotgun, (vet inte vad det heter) sniper, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts