Elander Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Det har talats om att vissa vill ha president i sverige istället för kung. Vad tycker DU att vi ska ha i sverige? En fråga: Kommer man märka skillnad i Sverige om vi får president såsom förbättringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Vote : President. Kungar och drottningar är för gammalt och ska bara finnas i sagor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Finns det några nackdelar med att ha President? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Finns det några nackdelar med att ha President? Inte vad jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Presidenten får ju bestämma själv om krig och crap med några rådgivare, men en kung är mer som "reklam" för sverige. tycker inte att vi ska ha nån Bush 2 här. VOTE: konung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Om man skulle starta ett nytt land idag så skulle jag vilja ha en president men om det nu är som det är så tycker jag att det är coolt med en kungafamilj... Dom har ingen makt, men är ett bra ansikte utåt för Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Nä jag gillar mer president så Vote:president Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Coolt med kung ju, ett bra ansikte utåt. Vadå "Finns bara i sagor"? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Jag tror ceone menar att det finns ju inga presidenter i dom flesta sagor EDIT:min hundrade post jippie jippie Redigerad 16 juni, 2005 av thimthekiller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 And Now, The President of the Sweden... Vote: President Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Inte så insatt men det är lite koolare med en kung tycker jag. Vote: Kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Coolt med kung ju, ett bra ansikte utåt. Vadå "Finns bara i sagor"? lol Det är omodernt med kung. Tiden är förbi Redigerad 16 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Vote: President but frankly, i don't give a fuck det känns inte som det skulle bli så stor skillnad ändå Redigerad 16 juni, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Då kungahuset inte gör ett skit för Sverige men kostar ett helvete i pengar så tycker jag att vi... avskaffar kungahuset. Om vår lille dyslektiker till konung inte gör en "Vasa" och räddar Sverige från onda danskar så kan han väl lika gärna få slita för pengarna han äger. Redigerad 16 juni, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Presidenten får ju bestämma själv om krig och crap med några rådgivare, men en kung är mer som "reklam" för sverige. tycker inte att vi ska ha nån Bush 2 här. VOTE: konung Beror på vilket styre man har ju. Finlands president har inte någon makt över finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 And Now, The President of the Sweden... Vote: President And now, his Majesty of Sweden... Vote: Kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Tycker vi ska ha president, hur coolt och klassiskt det än må vara med en kung. Hellre någon som gör något för pengarna än någpn som sitter på ärslet i sin lilla guldplätterade tron för att han hadde lite tur när han föddes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Det är ju inte samma sak, en president styr medan en kung bara är ett ansikte utåt. Jag tycker inte man ska ha någon av dom eftersom en president får för mycket makt och en kung får massa pengar för att han föddes i en speciell familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Inget av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Fortsätta med att regeringen styr landet och att avskaffa kungligheterna för att på så sätt spara pengar till andra, mer nödvändiga, ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts