Mathias Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Här är en mycket kort men ändå ganska bra stuntfilm!!! Vet att den e sämre än ettan men jag orkade bara inte göra klart den Filmen Redigerad 15 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Mycket bättre. En så länge, men det var bättre låtval och kul att du flög lite plan och hoppa med lite andra saker än motorcykel bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Det var riktigt roliga att titta på! Dock tycker jag att du klipper av hoppen lite för snabbt! Man vill gärna se dig landa färdigt! Men mycket intressantare än den förra. TU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Tack!!! trodde denna skulle få sämre kritik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Den där var bättre! Stuntsen var snyggare och det var kul att du tog med lite annat än bara 2-hjulingar. Musiken passade även in bättre i denna film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Här är en mycket kort men ändå ganska bra stuntfilm!!! Vet att den e sämre än ettan men jag orkade bara inte göra klart den Filmen Hur kollar man på den jag får bara upp en hemsida..... som man ska uppload:a filer på bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hur kollar man på den jag får bara upp en hemsida..... som man ska uppload:a filer på bara Följ länken längst ner. Där står det "Free" och "PREMIUM". Tryck på "Free". Sedan drar du längst ner på nästa sida, där börjar tiden räknas ner. När det är klart kan du börja ladda ner filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts