jaeger Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Vart insipirerad av bästa sångaren tråden. Vilka tycker ni är bäst på gitarr resp. elgitarr? (Det finns säkert en liknande tråd men jag orkar inte leta upp och fortsätta på den)Slash - Guns N' Roses och Velvet RevolverJimi Hendrix Angus Young - AC/DCJimmy Page - Led ZeppelinTom Morello - Rage Against The Machine och AudioslaveCarlos Santana(Ingen speciell rang) Finns många många fler men de här var de jag kom på. Redigerad 15 juni, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jimi Hendrix förståss. ...My Bloody Valentines gitarrer (well, det är nog det enda dom består av) tycker jag är väldigt fina! Bilinda Butcher och Kevin Shields är gitarristerna. Heja suddiga elgittarer! ...annars är nog inte gittarism mitt område.. ...gittarism? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jimi Hendrix Joe Satriani Han i Dream teather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Jimi Hendrix Neil Young Redigerad 16 juni, 2005 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 ...ursäkta att jag glömde Neil Young. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 - Jimi Hendrix - Carlos Santana - Eric Clapton ... tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jimi HendrixJimmy PageTommy IommiMick MarsKan ju bli en hur lång liste som helst men jag orkar inte fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 ...ursäkta att jag glömde Santana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 John Petrucci Frank Zappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Vafan är det här`? Bara jag som nämnt Joe Satriani. Han är fan skitgrym. Jag tycker ni ska fixa låtarna :Crystal planet och secret prayer , jävla grymma låtar ! Han är ju en av världens bästa gitarrister.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Markus Brodén Redigerad 17 juni, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Mick Mars seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Mick Mars seriöst? Det svänger i guran när Mr Deal kommer, nej dags för en seriös lista. Allright you fuckin' psychos, här kommer den.Jimmy Page. Led ZeppelinTommy Iommi. Black SabbathJimi HendrixAngus Young. AC/DCKirk Hammett. MetallicaEdward Van Halen. Van HalenPete Townshend. The WhoSlash. Guns N' RosesAce Frehley. KissSteve Jones. The Sex PisotlsSyd Barrett. Pink FloydRandy RhoadsMick Mars. Mötley CrüeTom Morello. Rage Against The Machine/AudioslaveAllen Collins. Lynyrd SkynyrdOrkar inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 James HetfieldMalcolm YoungAngus YoungZakk WyldeRandy RhoadsTony IommiJohnny WinterEric ClaptonRitchie BlackmoreJimmy PageSom vanligt bara gitarrister jag lyssnat mycket på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Complete list : James Hetfield Kirk Hammet Joe satriani Daron Malakian Mick Thomson/Thompson ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Yngwie Malmsteen Eddie Van Halen Michael Angelo Batio Gary Moore Joe Satriani Kirk Hammet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Tom Morello Slash Jimi hendrix Ulf Dageby Joe satriani Gustav Berg Neil Young Jimi Page Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag blir förvånad över hur få av er som har nämnt Jimi Hendrix och Frank Zappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Är det bästa eller coolaste? Edward van Halen är ju världens BÄSTA gitarrist, Yngwie Malmsteen är världens näst bästa. Kirk Hammet - tallica Angus Young - AC/DC Slash - G 'nR Dave Murry - Maiden Adrian Smith - Maiden John 5 - Manson (dock gått ur gruppen, eller han var inte i hultsfred iaf :'( är bra, inte bäst. men dom är coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) James HetfieldMalcolm YoungAngus YoungZakk WyldeRandy RhoadsTony IommiJohnny WinterEric ClaptonRitchie BlackmoreJimmy PageSom vanligt bara gitarrister jag lyssnat mycket på. Ord. Skulle bara lägga till Hammett och Malakian. Edit Och Mark Tremonti. Redigerad 17 juni, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts