Bjorneman Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 *spoiler* Jag har fastnat på woozies tredje uppdrag i Las Venturas. Men ska gå in i en fabrik och skjuta sönder några grejer. Problemet är att det är massa gubbar där inne som man ska skjuta. Jag klarar mig tills man ska ut därifrån igen men då hoppar flera gubbar fram med hagelgevär och jag dör direkt. *spoiler* Någon som har nåt tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Klarade det för en stund sen. Skaffa M4 (tror den heter så), ducka och rulla åt sidorna ibland. Skjut dem i huvudet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Klarade det för en stund sen. Skaffa M4 (tror den heter så), ducka och rulla åt sidorna ibland. Skjut dem i huvudet också. Okej, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ha inte så bråttom ut... Jag har klarat det genom att skjuta sönder alla maskiner och sen bara sprungit till grinden och hoppat över och åkt därifrån. Men då hade jag ganska mycket liv kvar efter massakern inne i fabriken. Ett annat sätt är att inte ha bråttom ut. Efter du skjutit alla maskiner borde folk rusa in genom öppningen. Vänta bara in dom, alla kommer att dyka upp. Om ingen dyker upp, gå mot utgången, men kolla runt hörnen med kameravinkeln för att se om det finns fiender kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts