Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas - Night Light


Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bra låt, dålig sångröst. Låter som han sjunger med mat i munnen.

Filmen hackade hela tiden för mig. Kändes som ni bara åkte runt och inte gjorde något överfantastiskt.

6.5/10.

Hahaha, tack för kritiken. :(

Det är inte meningen att rockare ska gilla seriös rapp när det finns så mycket oseriös rapp (den större delen utav den kommerciella rapp-scenen).

Faktum kvarstår... han rappade ej med mat i munnen. Det där är skön och bra hiphop. Ett plus i kanten är att den passade in till filmen.

Stuntsen gillar jag faktisk, ser inget fel hoss dem. Filmen var menad lite annorlunda, det ska vara lite mer andra scener. För att många som gör stuntfilmer kör hård musik, hoppa, snurra, hoppa, snurra, krascha, klippa osv.

Detta är mer unikt och skönt enligt mig.

Men tack för kritiken :teehee:

Äditt: Det ska inte hacka :D

Redigerad av Ronin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Använde ni Sony Vegas för att komprimera filmen?

Isf, hur gjorde ni?

Vi använder PC-versionen av San Andreas.

Programmen vi använder är Fraps och Sony Vegas 5.0.

Jaa, Sony Vegas, men endast för redigering B) (klippa / klistra). Vi komprimerade den inte, vi sparade den bara som .wmv och valde lite egna alternativ så att den inte skulle bli för stor. 24 MB är bra för en film på 2:30.

Föresten, för er som har sett filmen men inte skrivit vad ni tyckte om den: Skriv! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tankar, kommer med edit.

EDIT:

Musiken var dålig, de flesta "stunts" var inte mycket att ha, det var inget tempo, inga märkvärdiga effekter osv osv.

Den får en 4 och då är jag snäll.

Fast den var ju klart bättre än "Stunt-o-holics".

Redigerad av stalker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte meningen att rockare ska gilla seriös rapp

Jag har inte alltid varit en "rockare" var en "hiphopare" från lågstadiet till typ femman.

Jag gillar visst seriös rapp, jag rådiggar Tupac, men jag lyssnar inte på han.

Sen med stuntsen så tycker jag att alla stunts inte gjorda av mig suger. Så dom var säkert bra egentligen. ^_^

Redigerad av jaeger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte alltid varit en "rockare" var en "hiphopare" från lågstadiet till typ femman.

Jag gillar visst seriös rapp, jag rådiggar Tupac, men jag lyssnar inte på han.

Sen med stuntsen så tycker jag att alla stunts inte gjorda av mig suger. Så dom var säkert bra egentligen. -_-

Hahahahaha :rolleyes:

Okay, men jag förstår. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grym klippning, men det hade varit ännu grymmare med typ Metallica eller Audioslave t.ex. Mer fart i den musiken, passar hela "Action/Stunt"-grejen mycket bättre. Tycker jag dårå.

Okay... jag förstår. :huh:

Men denna låt passade till denna film, för att filmen är egentligen inte enbart stuntfilm, det är en udda stuntfilm då låten passar till den.

Men visst ska man ha lite snabbare musik till riktiga stuntfilmer :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...