GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 @ GTApimpfoolife: Dét verkar som det. Det ska komma en skön låt med filmen. Fuck, då är mina högtalare cp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Bra låt, dålig sångröst. Låter som han sjunger med mat i munnen. Filmen hackade hela tiden för mig. Kändes som ni bara åkte runt och inte gjorde något överfantastiskt. 6.5/10. Hahaha, tack för kritiken. Det är inte meningen att rockare ska gilla seriös rapp när det finns så mycket oseriös rapp (den större delen utav den kommerciella rapp-scenen). Faktum kvarstår... han rappade ej med mat i munnen. Det där är skön och bra hiphop. Ett plus i kanten är att den passade in till filmen. Stuntsen gillar jag faktisk, ser inget fel hoss dem. Filmen var menad lite annorlunda, det ska vara lite mer andra scener. För att många som gör stuntfilmer kör hård musik, hoppa, snurra, hoppa, snurra, krascha, klippa osv. Detta är mer unikt och skönt enligt mig. Men tack för kritiken Äditt: Det ska inte hacka Redigerad 16 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Använde ni Sony Vegas för att komprimera filmen? Isf, hur gjorde ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Använde ni Sony Vegas för att komprimera filmen? Isf, hur gjorde ni? Vi använder PC-versionen av San Andreas. Programmen vi använder är Fraps och Sony Vegas 5.0. Jaa, Sony Vegas, men endast för redigering (klippa / klistra). Vi komprimerade den inte, vi sparade den bara som .wmv och valde lite egna alternativ så att den inte skulle bli för stor. 24 MB är bra för en film på 2:30. Föresten, för er som har sett filmen men inte skrivit vad ni tyckte om den: Skriv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 FAsiken va BRA !!!!!!!!!!!!!!!! Jag trodde det skulle vara någon skit film men det här blev jag SKIT IMPONERAD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 FAsiken va BRA !!!!!!!!!!!!!!!! Jag trodde det skulle vara någon skit film men det här blev jag SKIT IMPONERAD Kul att höra Joo, jag kan faktist hålla med dig där, det finns så många skitfilmer. Men så finns det sådana som är bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pontus Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Grymmaste filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Tankar, kommer med edit. EDIT: Musiken var dålig, de flesta "stunts" var inte mycket att ha, det var inget tempo, inga märkvärdiga effekter osv osv. Den får en 4 och då är jag snäll. Fast den var ju klart bättre än "Stunt-o-holics". Redigerad 17 juni, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Tankar, kommer med edit. EDIT: Musiken var dålig, de flesta "stunts" var inte mycket att ha, det var inget tempo, inga märkvärdiga effekter osv osv. Den får en 4 och då är jag snäll. Fast den var ju klart bättre än "Stunt-o-holics". Hahaha Okay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 (redigerad) Det är inte meningen att rockare ska gilla seriös rapp Jag har inte alltid varit en "rockare" var en "hiphopare" från lågstadiet till typ femman. Jag gillar visst seriös rapp, jag rådiggar Tupac, men jag lyssnar inte på han. Sen med stuntsen så tycker jag att alla stunts inte gjorda av mig suger. Så dom var säkert bra egentligen. Redigerad 17 juni, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag har inte alltid varit en "rockare" var en "hiphopare" från lågstadiet till typ femman. Jag gillar visst seriös rapp, jag rådiggar Tupac, men jag lyssnar inte på han. Sen med stuntsen så tycker jag att alla stunts inte gjorda av mig suger. Så dom var säkert bra egentligen. Hahahahaha Okay, men jag förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Riktigt bra. Kvaliteten var kanon och de flesta stuntsen var helt OK. Musiken passade in rätt bra också. Fortsätt så! W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pontus Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 När kommer nästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Grym klippning, men det hade varit ännu grymmare med typ Metallica eller Audioslave t.ex. Mer fart i den musiken, passar hela "Action/Stunt"-grejen mycket bättre. Tycker jag dårå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Grym klippning, men det hade varit ännu grymmare med typ Metallica eller Audioslave t.ex. Mer fart i den musiken, passar hela "Action/Stunt"-grejen mycket bättre. Tycker jag dårå. Okay... jag förstår. Men denna låt passade till denna film, för att filmen är egentligen inte enbart stuntfilm, det är en udda stuntfilm då låten passar till den. Men visst ska man ha lite snabbare musik till riktiga stuntfilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Coolt! Den va grym! Men är det nån mer än jag som har lagt märke till att det står LSPD på polisvanen? Han är ju i öknen så det borde stå LVPD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Helgrym film! Musiken passade in riktigt fint. Fortsätt med lika grymma filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Thanx grabbar @ nor_adde: Hahaha, joo... jag tänkte aldrig på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Mkt bra film grabbar, sjukt bra kvalite, å musiken passar in Keep on the good work Homies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Bra stunts för det mesta, fast nåra var lite tråkiga. Musiken passade kanske, men den var ändå inte bra Edit: musiken alltså. Redigerad 22 juni, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts