VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Bajsigt,.... Filmen "stannar". Oj jag menar stängs av efter halva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hallå är det ingen som vet varför min film blir mörk i vegas 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Den var nice det var fan snygg avslutning när menyn kom upp o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Good shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Fett soft film ^^ Snygga stunts Ni har ingen Bike Skill va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Snygga hopp men för mycket negermusik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Fler som sett och som vill ge kritik? Själva stuntsen var bra, men musiken kanske inte passade lika bra... tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Fett soft film ^^ Snygga stunts Ni har ingen Bike Skill va? Meen varför funkar inte ahela filmen för mig?.. Jag har fullt i bikeskills men jag har inte hittat några perfekta stunt ställen som te.x fontänen i VC :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Lätt bästa SA filmen, låten var visserligen passande, men den sög hårt annars ägde filmen, gör fler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Vad heter låten ni använde?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Vad heter låten ni använde?? Night Light Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hehe, soft att ni gillar den grabbar. På tal om låten... den heter Night Light och är framförd utav Aesop Rock. Hahaha, poppe1... Aesop Rock är en vit rappare. Själv tycker jag att musiken passade som en handske, den passade till hundra. Aja, tack återigen för den fina kritiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pontus Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Vi kommer att göra många fler filmer. De filmer vi kommer att göra i fortsättningen kommer vara exklusiva till vår hemsida (Kommer snart!). Vi har ett forum på vår sida, om det är nån som är intresserad. Där kan ni snacka, lägga upp filmer och få tips etc. Om ni registrerar, kan ni också ladda upp era filmer direkt på vår server. Frågor, funderingar och annat hänvisas till vårt forum. Tack för all kritik! -- Kebabpizza Klicka här för att komma till vårt forum! Edit: Om någon vill, så kan vi släppa en mer högupplöst version av filmen. Redigerad 16 juni, 2005 av Pontus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 När filmen kommer till det där hoppet från Mt Chiliad och efter det visar ni mc cross brevid ett tåg i en tunnel. Då stannar filmen. Fast det typ bara gått 1 min och 28 sec... Varför? Samma för mig! Men skitbra Ronin och Kebabpizza! Grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Samma för mig! Men skitbra Ronin och Kebabpizza! Grym! Thanx määän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Schysst film grabbar! Exakt vilka inställningar hade ni när filmen spelades in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Vänta nu. Var det bara jag som inte hörde nån musik?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 @ ZliPp: Vi hade "Off" på det mesta i menyn. Spelade bara in helheten lixom. @ GTApimpfoolife: Dét verkar som det. Det ska komma en skön låt med filmen. Tack för kommentarerna grabbar. Fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Bra låt, dålig sångröst. Låter som han sjunger med mat i munnen. Filmen hackade hela tiden för mig. Kändes som ni bara åkte runt och inte gjorde något överfantastiskt. Men det var många coola stunter. 6.5/10. Redigerad 16 juni, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts