Kebabpizza Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Hej Gtasajten! Här kommer ett film-klipp som jag och Ronin har gjort. Klicka här! Vi fick lust att göra den här filmen efter att ha sett "Stunt-o-holics", som var av extrem låg kvalitet. :| Hoppas ni gillar den! -- Kebabpizza Redigerad 11 juli, 2005 av Kebabpizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Yeah... that's us! W0rd... jag medverkade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Snyggt gjort! gör fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tack! Vi har ju några Vice City filmer... Blir fler SA filmer snart, ska du se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Klart bästa SA filmen som har gjorts..Har du använt PC-versionen?Och vilket program använde du för att spela in?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vi använder PC-versionen av San Andreas. Programmen vi använder är Fraps och Sony Vegas 5.0. Tack för all kritik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Klart bästa SA filmen som har gjorts..Har du använt PC-versionen?Och vilket program använde du för att spela in?? Vi använde oss av PC-versionen, jaa... Fraps är programmet för inspelning. *Usch... din kebab... nu var du först igen* Redigerad 15 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vi använder PC-versionen av San Andreas. Programmen vi använder är Fraps och Sony Vegas 5.0. Tack för all kritik! Ok.. Hur får du det till att gå snabbt??FRAPS blir det ju segt som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Det går väldigt bra att spela in med Fraps på systemet jag har. Kör Fraps på 25 FPS och SA utan Frame-limiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Fler som sett och som vill ge kritik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Jag gillar kvalitén skarpt men jag tycker det va lite tråkiga stunts btw, kul att va lite inspirations källa Redigerad 15 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Nästa "The Sims" heter "The Sims 2: Night life" Edit: ABSOLUT BÄSTA FILMEN TILL SA HITTILS! Redigerad 15 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Måste bara fråga en sak, Angående användning av vegas 5.0 När jag la in mina klipp där blev allt mörkt (man såg nästan inget...vad kan jag ha gjort för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hehe.. den var fan grym Keep it up, boys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Riktigt bra. Kvaliteten var kanon och de flesta stuntsen var helt OK. Musiken passade in rätt bra också. Fortsätt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PoLy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Tankar ... seg ftp ligger bara i 400 =/! Edit > Den var bra! Redigerad 16 juni, 2005 av PoLy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 När filmen kommer till det där hoppet från Mt Chiliad och efter det visar ni mc cross brevid ett tåg i en tunnel. Då stannar filmen. Fast det typ bara gått 1 min och 28 sec... Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Tack för kritiken grabbar. Kul och höra att filmen gillas @ VickeX: Skumt att filmen stannar... det gör den inte för mig iallafall. Vet inte vad felet är, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Mycket bra grabbar! Mäkta imponerande! Speciellt hoppt ÖVER kyrkan! Kan inte säga annat än: TU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Najsigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts