Martin-123 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Har ni några tips om hur man klarar den?Och hur spelar man saker i REPLAY? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Du spelar replay genom att trycka på F1... det där uppdraget "Burn'n'Lap", vetefan hur man klarar det :S minns ej det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Du spelar replay genom att trycka på F1... det där uppdraget "Burn'n'Lap", vetefan hur man klarar det :S minns ej det uppdraget Det är på bilskolan..vill ha GULD på den för då får jag hotknife:n.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Försöka att lära dig den absolut närmaste vägen! Sen är det bara att träna (och ha lite tur) och ha mycket tålamod! Hoppas du klarar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Klarar det inte.. kommer in 2 sekunder försent..Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Testa köra så nära konerna som möjligt när du ska svänga, släpp även gasen vid svängningen. Gasar man samtidigt som man svänger blir det ofta jobbiga sladdar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Det här var lite surt..klarar inte bättre..måste man komma under 36sek? Redigerad 16 juni, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ja man måste komma under 36 sek för att få guld Jag klarar bara 95% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts