Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Var det där en kubbpinne baom bakhjulet?. xP. Jag borde verkligen skaffa ny cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Var det där en kubbpinne baom bakhjulet?. xP. Jag borde verkligen skaffa ny cykel Nej det var nån grej jag gjorde till fåglarna mina men den vart alldrig klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag har aldrig cycklat så lite på våren som jag har gjort i år p.g.a att jag skadade mig i april samt maj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Min cykel är rätt så kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har en kronancykel (svart damcykel med registreringsnummer), it kicks ASS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har en kronancykel (svart damcykel med registreringsnummer), it kicks ASS!! Me 2 man!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har en mongoose BMX, helchromad ram, en riktig tävlings BMX ska köpa en heldämpad cykel på biltema snart, en billig jävel för jag ska bara ha den att cykla lite i skogen och sånt för man har ju moppen annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har en Yosemite Rambler med 24 växlar, V-Bromsar och dämpare bak och fram. Snacka om jag kan cyklar asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har en blå/rosa cykel som min mormor hade när hon var 15. (60 år gammal cykel.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 FAN! här e man ute å cyklar, glad som alltid. sen mitt i en uppförsbacke flyger PEDALHELVETTET AV!! haha. fett orka. fast de va bara leda upp cykeln för backen å rulla ner på andra sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts