VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 CYCKLAR! Japp. Här Snackar vi cycklar... Fanns en sånhär topic för men nu när man ser hur många sommar topicar som har växt upp så tänkte jag att man kanske skulle göra ett försök till. Ja 'Hur varmt har ni' , 'skolavslutning' och 'Sommarjobb' - topicarna e ju lite sommriga eller hur. Så.. Ja. Jag kan väll börja med att slänga upp en bild på min cykel: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/DSCN0344_Edited.JPG Förlåt för stor bild men orginalet är större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Cyklar om jag får be Har inte blivit så mycket cyklande av nu pga böjt styre Hoppade i dirten & tappa hojjen Men ska köpa ett nytt snart när jag fått mina pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Mhm... cykla är skönt... När solen steker, och man cyklar i bara shorts... Det är grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Mhm... cykla är skönt... När solen steker, och man cyklar i bara shorts... Det är grejer. Snälla sluta du får mig att dreggla å längta till den absoluta 'riktiga sommaren' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag har en cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag har en cykel Då har vi nått gemensamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Då har vi nått gemensamt Vi är menade för varandra! Det är ödet, jag har hittat min själsfrände! Vill du gifta dig med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Vi är menade för varandra! Det är ödet, jag har hittat min själsfrände! Vill du gifta dig med mig? Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Själv nöjer jag mig med farsans gamla militärcykel, funkar utmärkt men man får jäkligt ont i röven när man cyklar ner för en hög trottoarkant (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vet ni om denna cykel finns att få tag på i Sverige? Isf, var? Jag tror att detta är en sån cykel jag sett Henrik Schyffert sitta på i en reklambild, någon som kan stärka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vet ni om denna cykel finns att få tag på i Sverige? Isf, var? Jag tror att detta är en sån cykel jag sett Henrik Schyffert sitta på i en reklambild, någon som kan stärka det? Lite lika! http://www.blocket.se/view/5437243.htm?cal...s&l=0&c=1&city= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 MIn cykel är konstig. på senaste tiden har den börjat gnissla och styret har ett eget liv för ibland drar den rakt till höger utan förvarning vågar inte cykla utan händer länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Har en gammal kärring cykel från typ 50 talet, som ja sprayat neon grön den e as fin EDIT: cyklar inte så ofta.. har ju moppe Redigerad 1 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Orka cykla när man kan fetta igen på sin moppe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har en Cykel med Stötdämpare Älskar att cykla SNABBT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Älskar att cykla SNABBT Jo det är skönt. Finns en lång jävla nerförsbacke vid mig. fast den slutar typ vid lite halft en motorväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Min cykel är oerhört jobbig å cykla, så breda däck, fast farsan är bra, men har ovalt hjul, så det är också ganska jobbigt xP Redigerad 1 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) CYCKLAR! Japp. Här Snackar vi cycklar... Fanns en sånhär topic för men nu när man ser hur många sommar topicar som har växt upp så tänkte jag att man kanske skulle göra ett försök till. Ja 'Hur varmt har ni' , 'skolavslutning' och 'Sommarjobb' - topicarna e ju lite sommriga eller hur. Så.. Ja. Jag kan väll börja med att slänga upp en bild på min cykel: Förlåt för stor bild men orginalet är större Hmmm fin gräs matta.. .gillar staketet oxå Redigerad 1 juli, 2005 av kebab_rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Jag funderar på att köpa en BMX cykel. Ascoolt att glida runt på en sån ju. Så småning om får man väll lära sig trick också Nån som vet nån bra nybörjarcykel, fast som endå är snygg? Redigerad 1 juli, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hmmm fin gräs matta.. .gillar staketet oxå Gräset på just det stället har vi inte haft någon ordning på sen vi planterade nytt gräs för fyra år sen och vi har inte haft tid att sköta staketet och det är väll 8 år gammalt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts