djsam Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Hej Är på uppdraget Los Desperados, ska rekrytera gängmedlemmar, men när jag siktar på dom och trycker på g eller h (som jag har för mig att det är) så händer inget speciellt, CJ säger "See you later" sen så händer det inget mer. Den tjocka typen av Grove Street family börjar tom skjuta på mig ibland. Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Hej Är på uppdraget Los Desperados, ska rekrytera gängmedlemmar, men när jag siktar på dom och trycker på g eller h (som jag har för mig att det är) så händer inget speciellt, CJ säger "See you later" sen så händer det inget mer. Den tjocka typen av Grove Street family börjar tom skjuta på mig ibland. Hur ska jag göra? Vet inte men för mig är det bara sikta, trycka på "G" och dom är med en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Hej Är på uppdraget Los Desperados, ska rekrytera gängmedlemmar, men när jag siktar på dom och trycker på g eller h (som jag har för mig att det är) så händer inget speciellt, CJ säger "See you later" sen så händer det inget mer. Den tjocka typen av Grove Street family börjar tom skjuta på mig ibland. Hur ska jag göra? Haha, humor. Checka min fina guide här under: 1. Sikta in dig på en gängmedlem genom att högerklicka på musen, se till att det gröna finns över gängmedlemmen. Tryck sen G eller H. Håll inte in dom, för då säger han bara "had a good time chilling, I need to go now." tex. Gör sen samma med den andra. Alltså, du ska inte SIKTA på dom med siktet, bara få det gröna över deras huvuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Haha, humor. Checka min fina guide här under: 1. Sikta in dig på en gängmedlem genom att högerklicka på musen, se till att det gröna finns över gängmedlemmen. Tryck sen G eller H. Håll inte in dom, för då säger han bara "had a good time chilling, I need to go now." tex. Gör sen samma med den andra. Alltså, du ska inte SIKTA på dom med siktet, bara få det gröna över deras huvuden. För mig går det att sikta Det händer inget spec. Redigerad 15 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 För mig går det att sikta Självklart så går det, men det är inte direkt det man ska göra... "Jag siktar ju på honom och trycker G/H, kom då ärthjärna!! suck jävla sugkukspel, hmm undrar om man ska trycka på vänstra musknappen då... *klick* Oj jag skjöt han visst. Men vafan, nu skjuter ju han mig!! Och nu dog jag! Helvete bajs runka knull". Så kan det låta när folk under 15 får tag på San Andreas och inte fattar kontrollerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djsam Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Cortez, tack så mycket.. Har för mig att det funkade sist, då jag höll in G, men det var så länge sen så.. Jaja tack iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 "Jag siktar ju på honom och trycker G/H, kom då ärthjärna!! suck jävla sugkukspel, hmm undrar om man ska trycka på vänstra musknappen då... *klick* Oj jag skjöt han visst. Men vafan, nu skjuter ju han mig!! Och nu dog jag! Helvete bajs runka knull". Så kan det låta när folk under 15 får tag på San Andreas och inte fattar kontrollerna. Ehm, jasså? :S jag e under 15, fattade inte kontrollerna ett skit i början, så lät det inte för mig <:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Ehm, jasså? :S jag e under 15, fattade inte kontrollerna ett skit i början, så lät det inte för mig <:/ Nej, men det finns de som inte är lika smart som du, och de som är mer lättirriterade. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hej Är på uppdraget Los Desperados, ska rekrytera gängmedlemmar, men när jag siktar på dom och trycker på g eller h (som jag har för mig att det är) så händer inget speciellt, CJ säger "See you later" sen så händer det inget mer. Den tjocka typen av Grove Street family börjar tom skjuta på mig ibland. Hur ska jag göra? Dina gängmedlemmar är inte till stor hjälp i det uppdraget, dom missar helatiden, när jag körde de uppdraget hade jag två gängmedlemmar med mig, men ingen av dom dödade en enda person... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts