GT4 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vart har ni era "Gamesave" mapp som ni sparar era sparfiler på? "C:\Documents and Settings\DITT NAMN\Mina dokument\GTA San Andreas User Files"? Om du har nån annan destination var vänligen och skriv det eftersom jag kommer att skapa en installations fil för er nybörjare! T.ex. "GTASAsf1.b". Jag kommer att skapa en installations fil för er nybörjare som inte vet vart destinationen ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Dubbelpost men "C:\Documents and Settings\DITT NAMN\Mina dokument\GTA San Andreas User Files" ska det vara, ni behöver inte rösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Om du redan vet det, varför fråga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) .null vote.. ööh, konstigt fråga... men mina ligger iaf i "D:\Jultomten\Mina dokument!\GTA San Andreas User Files\" och null vote på din andra tråd oxå... "C:\Spel\GTA San Andreas\data\script\main.scm" Redigerad 15 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 På din andra.. Jag har min på E:/Rockstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts