Roadster Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Hej, Jag är ny här i forumet. Jag har tappat bort mitt gamesave fil, vart kan jag hitta gamesave filer som jag kan ladda ner? Hade precis klarat San Fierro och börjat med Las Venturas. /Roadster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjolhead Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tappat bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Han kanske råkade deleta eller flytta av mistag...sånt händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Gamesave 3 är vad du letar efter på följande länk. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=29333&st=0 Btw, välkommen till forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Jag är ny här i forumet. Jag har tappat bort mitt gamesave fil, vart kan jag hitta gamesave filer som jag kan ladda ner? Hade precis klarat San Fierro och börjat med Las Venturas. /Roadster Välkommen till forumet! Tappat bort den? Det enda jag kan säga till dig är att du ska hålla dig till frågan i ett "ämne". Skriv nåt vettigt i stället. Redigerad 15 juni, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Hörru killen,,, den finns många save games att ladda ner men det va en kille för inte så länge sedan som lade upp ganska många savegames som va 1 på 25% och 50 och 75 och 100% så det ´finns att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Hörru killen,,, den finns många save games att ladda ner men det va en kille för inte så länge sedan som lade upp ganska många savegames som va 1 på 25% och 50 och 75 och 100% så det ´finns att ladda ner. Okej, då gissar jag på att det var till Grand Theft Auto Vice City, kan du ge mig länk till tråden isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roadster Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Gamesave 3 är vad du letar efter på följande länk. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=29333&st=0 Btw, välkommen till forumet. Okej, tack så mycket! /Roadster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts