Ante_freeman Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Fick nyhetsbrevet från spelbutiken ( i brevlådan ) så jag läste lite och då såg jag Half-life 2 Aftermath kommer ut den 29 sep !!! Om den kommer ut vem tror ni man är isåfall ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Fick nyhetsbrevet från spelbutiken ( i brevlådan ) så jag läste lite och då såg jag Half-life 2 Aftermath kommer ut den 29 sep !!! Om den kommer ut vem tror ni man är isåfall ??? Jo, har sett det.. här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) *Oerka* Redigerad 15 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Undrar om det kommer gå att köpa det i affär då jag såg i SuperPLAY att Valve har brutit med Vivendi och kommer leverera alla sina spel genom Steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Står ändå inget.. men tänk om man e combine?(then i kill my self) men man är vell typ en rebel... eller en antilion guard men vete fan man kanske är freeman eller g-man (nee) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vad jag har hört så ska man vara Alyx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Undrar om det kommer gå att köpa det i affär då jag såg i SuperPLAY att Valve har brutit med Vivendi och kommer leverera alla sina spel genom Steam Ahem, det där hände för länge sen ju -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ahem, det där hände för länge sen ju -.- Hur länge sen? Fick veta det igår genom SuperPLAY som jag fick då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Vad jag har hört så ska man vara Alyx. Då ska jag köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Hur länge sen? Fick veta det igår genom SuperPLAY som jag fick då. Det hände typ i slutet av förra sommaren tror jag, det var då dom tog bort alla "1.5"-spel, alltså flyttade dom över alla spel till Steam, går fortfarande spela "1.5"-spelen men dom spelar man genom steam Redigerad 16 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Man kommer fortfarande vara gordon men det kommer fokusera sig mer om Alyxis vad hon gjorde under tiden man var och äventyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Man kommer fortfarande vara gordon men det kommer fokusera sig mer om Alyxis vad hon gjorde under tiden man var och äventyra Vet !!! Skulle det inte vara kul o vara dog ( ) ??? Fast det skulle bli overkligt han är så stark och har så mkt hp ( armor )!!! Offtopic Vet nån nån sida där man ladda ner en mod där man startar med super gravitygun ??? För min kompis har det och det är grymt säger han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Det hände typ i slutet av förra sommaren tror jag, det var då dom tog bort alla "1.5"-spel, alltså flyttade dom över alla spel till Steam, går fortfarande spela "1.5"-spelen men dom spelar man genom steam Kan omöjligt vara då eftersom att de fortfarande hade samarbetet med Vivendi när Half-Life 2 släpptes. De började ju bråka för länge sen och de drev det till domstol, fast de hade inte brytit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Tycker hl2 är bra och så men det är för överskattat...knappast världens bästa spel...enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Står ändå inget.. men tänk om man e combine?(then i kill my self) men man är vell typ en rebel... eller en antilion guard men vete fan man kanske är freeman eller g-man (nee) Tror inte man kommer vara någon av ens fiender från HL2 i alla fall. Och tror inte man kommer vara G-man heller för den delen... (Då det faktiskt finns en chans att G-man och Gordon Freeman är en och samma person.... (G)ordon-Free(man) = (gman), båda har samma färg på ögonen, ungefär samma form på kroppen och ansiktet och sånt skit (Om man även tänker på att G-man är några år äldre...) och det jag tror är nog att G-man kommer med nån tidsmasking eller dylikt för att kunna rätta till saker han gjort fel tidigare i livet. Men det är ju bara som jag tror hehe.) men har för mig att man antingen kommer vara Alyx eller Gordon igen. Men det har ju pratats om en expansion där man ska vara Alyx så vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Jag läste att Alyx ska vara huvudpersonen is spelet Finns det en super gravity gun? Redigerad 20 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag läste att Alyx ska vara huvudpersonen is spelet Finns det en super gravity gun? Ja fast den används bara på sista banan/banorna då gravitygun flyger in i nån stråle och blir uberpowerful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ja fast den används bara på sista banan/banorna då gravitygun flyger in i nån stråle och blir uberpowerful. Grymt! Finns det något annat sätt att få tag på den? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Grymt! Finns det något annat sätt att få tag på den? :'( Garrys mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Garrys mod? På garrys mod har man ingen super gravitygun bara den vanliga + en blå psychik gun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts