Jump to content

Half-life2

Ante_freeman
 Share

Recommended Posts

Hur länge sen? Fick veta det igår genom SuperPLAY som jag fick då.

Det hände typ i slutet av förra sommaren tror jag, det var då dom tog bort alla "1.5"-spel, alltså flyttade dom över alla spel till Steam, går fortfarande spela "1.5"-spelen men dom spelar man genom steam

Redigerad av Slippy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kommer fortfarande vara gordon men det kommer fokusera sig mer om Alyxis vad hon gjorde under tiden man var och äventyra

Vet ;) !!! Skulle det inte vara kul o vara dog ( B) ) ??? Fast det skulle bli overkligt han är så stark och har så mkt hp ( armor )!!!

Offtopic Vet nån nån sida där man ladda ner en mod där man startar med super gravitygun :o ??? För min kompis har det och det är grymt säger han!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hände typ i slutet av förra sommaren tror jag, det var då dom tog bort alla "1.5"-spel, alltså flyttade dom över alla spel till Steam, går fortfarande spela "1.5"-spelen men dom spelar man genom steam

Kan omöjligt vara då eftersom att de fortfarande hade samarbetet med Vivendi när Half-Life 2 släpptes.

De började ju bråka för länge sen och de drev det till domstol, fast de hade inte brytit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Står ändå inget.. men tänk om man e combine?(then i kill my self)

men man är vell typ en rebel... eller en antilion guard ;)

men vete fan man kanske är freeman

eller g-man (nee)

Tror inte man kommer vara någon av ens fiender från HL2 i alla fall.

Och tror inte man kommer vara G-man heller för den delen...

(Då det faktiskt finns en chans att G-man och Gordon Freeman är en och samma person.... (G)ordon-Free(man) = (gman), båda har samma färg på ögonen, ungefär samma form på kroppen och ansiktet och sånt skit (Om man även tänker på att G-man är några år äldre...) och det jag tror är nog att G-man kommer med nån tidsmasking eller dylikt för att kunna rätta till saker han gjort fel tidigare i livet. :P Men det är ju bara som jag tror hehe.) ;)

men har för mig att man antingen kommer vara Alyx eller Gordon igen.

Men det har ju pratats om en expansion där man ska vara Alyx så vem vet? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor