_ThuuG Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Själv tycker jag att detta är ett av dom roligaste spelen jag har spelat. Kontrollerna och resten vänjer man sig vid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Så därför tycker jag att dom kunde fixat många buggar innan releasen, te.x vissa texturer, alt + tab och ljudbuggen. Men alt + tab är väll ingen bugg? isånafall utnytjar jag den buggen varje gång jag spelar! Som nu t.ex Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Du jag är tillräckligt vuxen ska jag säga dig. Uppför dig som det då. Men det är ju det San Andreas handlar om pucko. Det är som att gnälla över att VC är för mycket 80-tal. Det var en sån stil på den tiden. Men det fattar ju inte du som är född 1997. Detta är bara ett forum, man snackar med folk man inte känner, man behöver inte låtsas leka vuxen bara för att få respekt från en moderator. Nej, man ska uppföra sig på ett bra sätt för att forumet ska vara ett trevligt ställe att vara på. Att du skulle platsa som moderator som du skrev i en annan topic skrattar jag högt åt! Om du tycker FB är ett forum för din ålder, ja byt forum dåra, FB väntar på folk som dig.Jag hänger ofta på FB. Sen om du tycker alla är så barnsliga så ska du veta att medelålder på forum inte är så högt. Nej, men jag vet att dom flesta kan uppföra sig som folk ändå. Är man vid 17-års ålder så sitter man oftast inte i nått forum.Jodå, vet många i min ålder som gör det. Men aja jag ska hålla käften, risk att man blir hybernatad här. Kallar man folk för "horungar" för att dom har en annan uppfattning än man själv är det väl ganska självklart att man inte kan vara kvar. Den här tråden har spårat ut totalt, sorry. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts