Jump to content

San Andreas får mycket skit.

JMC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Skrivet (redigerad)
Här ser man verkligen skillnaden mellan gtasajten och FB. Jag skäms nästan över att vara medlem här just nu.

"Buhu, dom gillar inte mitt favoritspel och därför är dom idioter :'( "

Väx upp.

Jag håller me. Suck...

Redigerad av JMC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här ser man verkligen skillnaden mellan gtasajten och FB. Jag skäms nästan över att vara medlem här just nu.

"Buhu, dom gillar inte mitt favoritspel och därför är dom idioter :'( "

Väx upp.

Du jag är tillräckligt vuxen ska jag säga dig. Detta är bara ett forum, man snackar med folk man inte känner, man behöver inte låtsas leka vuxen bara för att få respekt från en moderator. Om du tycker FB är ett forum för din ålder, ja byt forum dåra, FB väntar på folk som dig. Sen om du tycker alla är så barnsliga så ska du veta att medelålder på forum inte är så högt. Är man vid 17-års ålder så sitter man oftast inte i nått forum. Då har man ganska mycket annat för sig.

Men aja jag ska hålla käften, risk att man blir hybernatad här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du jag är tillräckligt vuxen ska jag säga dig. Detta är bara ett forum, man snackar med folk man inte känner, man behöver inte låtsas leka vuxen bara för att få respekt från en moderator. Om du tycker FB är ett forum för din ålder, ja byt forum dåra, FB väntar på folk som dig. Sen om du tycker alla är så barnsliga så ska du veta att medelålder på forum inte är så högt. Är man vid 17-års ålder så sitter man oftast inte i nått forum. Då har man ganska mycket annat för sig.

Men aja jag ska hålla käften, risk att man blir hybernatad här.

W00rD!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur låg nivå håller det här forumet egentligen?

Webmastern borde kanske överväga att ändra från 13års gräns till 18års gräns då spelet faktiskt är rekomenderat från 18år.

Folk får tydligen inte tycka som dom vill utan att få ta emot massa skit utan att ens vara medveten om det.

Själv tycker jag att man kunde ha skippat rätt mkt moment i San Andreas, te.x Lowrider tävlingarna, knepiga kontrollerna för flygplan etc. (detta gäller Vice City också.)

Och ja, det är för mkt sims över det hela.

Rockstar har kämpat med det här spelet, men tro inte att dom gör det dom gör för spelarens skull, klart att dom vill släppa ett bra och geneomarbetet spel, men det är mkt pengar med i bilden också, glöm inte det.

Så därför tycker jag att dom kunde fixat många buggar innan releasen, te.x vissa texturer, alt + tab och ljudbuggen.

Det är småsaker, men kan lätt förstöra spelupplevelsen.

Spelet är roligt (det är min åsikt), och Rockstar har gjort ett bra jobb.

Det är bara vissa saker som man stör sig på. men dom kan ju knappast göra ett spel som uppfyller allas önskemål.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...