Kebabpizza Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Varför vara rädd för nån med Mod-rättigheter? Jag behandlar alla lika. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Varför vara rädd för nån med Mod-rättigheter? Jag behandlar alla lika. Nejdå, jag menar bara att det inte är många som gör det (inte för att jag gör det men...). Redigerad 15 juni, 2005 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kebabpizza bad mig att skriva, så jag citerar honom "Varför ska jag få skit för att en Mod börjar bråka?" Alltså han vart nämligen bannad eller något. Dunno. Men aja... // Peace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Pallar inte med horungar som kaxar bara för att dom är långt bort. Tröttnat. *Hybernate* - Kom tillbaka när du är mogen att föra en konversation utan att vara otrevlig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tröttnat. *Hybernate* - Kom tillbaka när du är mogen att föra en konversation utan att vara otrevlig. Vad innebär *Hybernate* ? Är det typ Bannad eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Vad innebär *Hybernate* ? Är det typ Bannad eller? Mer som avstängd under en viss förbestämd tid. Har jag för mig. Och så kan de läsa på forumet, men inte posta. Redigerad 15 juni, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Mer som avstängd under en viss förbestämd tid. Har jag för mig. Och så kan de läsa på forumet, men inte posta. Ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PoLy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Ser heller inget fel på San andreas det är grymt mycket roligare än 3an VC .. ! skoj att underhålla sig med ! men dem som är gta fan's dem lär ju ÄLSKA DET! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hur kan man tycka illa om världshistoriens bästa spel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hur kan man tycka illa om världshistoriens bästa spel? Enligt dig ja, men inte enligt honom kanske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Ok nu vet vi att alla har olika åsikter om spelet, lägg ner det nu och gå och gör något annat!! Redigerad 16 juni, 2005 av The General Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Varför låses inte denna tråd? Det blir ju bara bråk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Här ser man verkligen skillnaden mellan gtasajten och FB. Jag skäms nästan över att vara medlem här just nu. "Buhu, dom gillar inte mitt favoritspel och därför är dom idioter :'( " Väx upp. Jag håller me. Suck... Redigerad 16 juni, 2005 av JMC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Håller med det mesta av det Ninja00 säger... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Själv tycker jag spelet är det bästa i GTA-serien. Och man kan ju fan inte dömma hela spelet när man bara befinner sej i Los Santos, hallå! Finns ju San Fierro och Las Venturas kvar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Här ser man verkligen skillnaden mellan gtasajten och FB. Jag skäms nästan över att vara medlem här just nu. "Buhu, dom gillar inte mitt favoritspel och därför är dom idioter :'( " Väx upp. Du jag är tillräckligt vuxen ska jag säga dig. Detta är bara ett forum, man snackar med folk man inte känner, man behöver inte låtsas leka vuxen bara för att få respekt från en moderator. Om du tycker FB är ett forum för din ålder, ja byt forum dåra, FB väntar på folk som dig. Sen om du tycker alla är så barnsliga så ska du veta att medelålder på forum inte är så högt. Är man vid 17-års ålder så sitter man oftast inte i nått forum. Då har man ganska mycket annat för sig. Men aja jag ska hålla käften, risk att man blir hybernatad här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Du jag är tillräckligt vuxen ska jag säga dig. Detta är bara ett forum, man snackar med folk man inte känner, man behöver inte låtsas leka vuxen bara för att få respekt från en moderator. Om du tycker FB är ett forum för din ålder, ja byt forum dåra, FB väntar på folk som dig. Sen om du tycker alla är så barnsliga så ska du veta att medelålder på forum inte är så högt. Är man vid 17-års ålder så sitter man oftast inte i nått forum. Då har man ganska mycket annat för sig. Men aja jag ska hålla käften, risk att man blir hybernatad här. W00rD! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Men aja jag ska hålla käften, risk att man blir hybernatad här. Ja risken finns... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hur låg nivå håller det här forumet egentligen? Webmastern borde kanske överväga att ändra från 13års gräns till 18års gräns då spelet faktiskt är rekomenderat från 18år. Folk får tydligen inte tycka som dom vill utan att få ta emot massa skit utan att ens vara medveten om det. Själv tycker jag att man kunde ha skippat rätt mkt moment i San Andreas, te.x Lowrider tävlingarna, knepiga kontrollerna för flygplan etc. (detta gäller Vice City också.) Och ja, det är för mkt sims över det hela. Rockstar har kämpat med det här spelet, men tro inte att dom gör det dom gör för spelarens skull, klart att dom vill släppa ett bra och geneomarbetet spel, men det är mkt pengar med i bilden också, glöm inte det. Så därför tycker jag att dom kunde fixat många buggar innan releasen, te.x vissa texturer, alt + tab och ljudbuggen. Det är småsaker, men kan lätt förstöra spelupplevelsen. Spelet är roligt (det är min åsikt), och Rockstar har gjort ett bra jobb. Det är bara vissa saker som man stör sig på. men dom kan ju knappast göra ett spel som uppfyller allas önskemål. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Pop-upsen och buggarna är det ändå jag stör mig på! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts