Jump to content

San Andreas får mycket skit.

JMC
 Share

Recommended Posts

Det handlar vell inte om att Ninjasnubben sågar pimpens favvospel...

Snackar inte om Pimpen vad jag vet.

... det handlar om att Ninjasnubben är dold bakom sitt IP-nummer och försöker såga GTA: SA för ingen anledning.
Han har anledningar, läs hans post.

Folk tycker att Ninjans argument var bra endast för att folk inte orkade läsa, dem såg bara ett par komplicerade ord i hans citat på svenska, och folk höll med, precis som "mm, aa, han hade rätt"

Tror inte att det beror på det, jag såg inga speciellt komplicerade ord, och jag håller med honom till viss del.

Ninjan hade rätt i min röv, en äkta smygrasse som inte gillar svarta eller spel från USA.
Han gillade inte att spelet utspelade sig ghetto-gangsta miljö. Det gör inte jag heller.

Så nu kan han spela dubbade Kalle anka på sin 400 Mhz PC och leka smart för någon annan.

Så var vi där igen. (w00t)

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Så nu kan han spela dubbade Kalle anka på sin 400 Mhz PC och leka smart för någon annan.

Precis! (iof så har min dator 300mhz så jag ska väl inte säga mycket... (w00t) )Som tur skaffar vi ny dator snart,så att ja kan få SA till dator!! (har bara lånat PS2 versionen hittils...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snackar inte om Pimpen vad jag vet.

Han har anledningar, läs hans post.

Tror inte att det beror på det, jag såg inga speciellt komplicerade ord, och jag håller med honom till viss del.

Han gillade inte att spelet utspelade sig ghetto-gangsta miljö. Det gör inte jag heller.

Så var vi där igen. (w00t)

Okay... bra att du kör steg för steg citat, jag hänger med då ;)

Hahaha, Funnylin määän, ta''t lungt, ta''t lungt, vill ju inte starta något krig mot dig, vi är förtfarande bästisar. ;)

Haha, det jag skrev innan skrev jag snabbt för att jag störde mig på Ninjan, bara så att du vet ;)

Puss älskling B)

Redigerad av Ronin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur orkar man klaga på nån annan...? Låt han tycka vad han vill om spelet. Påverkar det eran glädje om ni gillar spelet? Folk kommer aldrig att tycka likadant. Folk tycker om olika saker. Alla tycker inte exakt samma sak. Det finns de som tycker San Andreas är världshistoriens bästa spel(som jag) och de finns de som inte tycker så. Ninja får väl tycka som han vill. Tänk på det från ett annat perspektiv om ni stör er så mycket på vad han säger. Tänk som att han skriver bara emot de flesta(eller med de flesta som på FB?) för att antingen vara som de andra, han kanske vill känna så han vill "passa in".(Tanken är skrattretande.) Eller så kan det vara så att han vill ha uppmärksamhet.

Och det är onödigt att skriva förolämpande kommentarer. Har han förolämpat er genom att säga sin åsikt om spelet? Så varför förolämpar ni honom? Samma sak som att jag såg nån på en pizzeria som sa att han inte gillade Hawaii, så skulle jag skrika över hela pizzerian:

"IDIOT GILLAR DU INTE HAWAII DU ÄR EN KORKSKALLE".

Ja, det låter ju bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är 17, vilket är några år mer än 13. :rolleyes:

Men allvarligt, kan ni inte bemöta kritik (som inte ens är riktade mot er, utan mot ett spel) utan att idiotförklara motparten kanske ni behöver mogna några år.

Om jag är född 1 April 1988 så är jag äldre än dig.. :|

Har du fel i huvet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...