GTApimpfoolife Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Är det bara jag som tycker PS2 bilder är vackrare än PC. Själva kulturen och den risiga kvaliten är så underbar. Redigerad 4 september, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Ja där har du faktiskt en poäng aa:n* ser risig ut och sånt det är ganska härligt ändå * anti aliasing om man tittar på taken utan anti aliasing så blir det haj fenor på t.ex räcken med fullt anti aliasing så är det en rak linje svårt att förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Huh? Skulle ens andras flickvänner gå runt på gatorna och se en när man är ute med en annan flickvän eller? Ja! Jag va och åt på Pir 69 med Michelle (Biltjejen) och så kom hon som man räddar i från det brinnande huset kommer inte ihåg namnet förbi i sin bil och det blev en liten "film" och sen skulle jag försöka smita där i från men blev fast och då blev daten avbruten pga att jag hadde blivigt upptäckt, stod det typ. Han inte ta bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Ja! Jag va och åt på Pir 69 med Michelle (Biltjejen) och så kom hon som man räddar i från det brinnande huset kommer inte ihåg namnet förbi i sin bil och det blev en liten "film" och sen skulle jag försöka smita där i från men blev fast och då blev daten avbruten pga att jag hadde blivigt upptäckt, stod det typ. Han inte ta bild. Vad gör hon från brinnande huset i SF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Ja! Jag va och åt på Pir 69 med Michelle (Biltjejen) och så kom hon som man räddar i från det brinnande huset kommer inte ihåg namnet förbi i sin bil och det blev en liten "film" och sen skulle jag försöka smita där i från men blev fast och då blev daten avbruten pga att jag hadde blivigt upptäckt, stod det typ. Han inte ta bild. Vet inte om jag riktigt kan tro på det där. För jag antar att dem flesta här redan hade vetat om det då. Men om någon fixar bildbevis så... Redigerad 4 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Vet inte om jag riktigt kan tro på det där. För jag antar att dem flesta här redan hade vetat om det då. Men om någon fixar bildbevis så... Kan ju se om det händer när jag gör samma sak igen, för jag sparade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Monkey Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag tycker att det är skumt att om man kör bil vid sidan av trotoaren så hoppar folk framför bilen istället för på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag tycker att det är skumt att om man kör bil vid sidan av trotoaren så hoppar folk framför bilen istället för på sidan Det är irriterande när poliser gör det och man absolut inte har lust dra igång polisjakt,(Och när han står precis vid sidan när det är nån annan idiot som hoppar... on topic håller med dig Gtampimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag tycker att det är skumt att om man kör bil vid sidan av trotoaren så hoppar folk framför bilen istället för på sidan Dom är lite självmordsbenägna fotgängarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det med flickvänner som jagar en för dom är svartsjuka är sant det har hänt mig flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Idag letade jag efter envespa, så precis när jag fick syn på en så exploderade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Idag letade jag efter envespa, så precis när jag fick syn på en så exploderade den Taskigt, jag vet själv vad svårt det kan vara att hitta dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Man hittar ofta vita vespor och pizzamoppen i playa de seville och runt omkring i hamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Finns ochså vid en Hamburge resturang I L.V. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag har haft SA på PC sen det kom ut! Och fick reda på idag att med bilen som man kan ställa andra bilar på (kommer inte på namnet), om man trycker på numpad 8 så lyfter sig det så man kan köra in en bil under där! :"> Tror dom flesta vet det, men för mig var det nytt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (kommer inte på namnet) Packer heter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag har lyckats jippii!! skämta bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag har lyckats jippii!! skämta bara Lyckats med vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Vill ni att jag ska lägga upp ett film bevis om det där med flickvänner nu, lyckades få med litegrann, tyvärr inte filmen som e när det börjar för jag hadde inte fraps på och var tvungen att pausa efter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ens andra flickvänner kan komma körande och försöker ta en och man måste skaka sig av dom annars blir det paj av allt. Det går visst det kommer en filmsekvens där t.ex denise sitter i sin gröna hustler och så står det att du måste bli av med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts