VickeX Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ursäkta fel topic men onödigt att starta ny. Jag har börjat spela Worms Armageddon igen och håller på med en bana. Skulle bli glad om någon tog en bild på radarn och liven och vilket vapen man har och det på ett ställe där det är kolsvart. Eller ja så svart som det går. Tänkte ha det i mappen nämligen. Har inte spelat SA på länge nu faktiskt :-/ Jaja tack i förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ursäkta fel topic men onödigt att starta ny. Jag har börjat spela Worms Armageddon igen och håller på med en bana. Skulle bli glad om någon tog en bild på radarn och liven och vilket vapen man har och det på ett ställe där det är kolsvart. Eller ja så svart som det går. Tänkte ha det i mappen nämligen. Har inte spelat SA på länge nu faktiskt :-/ Jaja tack i förhand Fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ursäkta fel topic men onödigt att starta ny. Jag har börjat spela Worms Armageddon igen och håller på med en bana. Skulle bli glad om någon tog en bild på radarn och liven och vilket vapen man har och det på ett ställe där det är kolsvart. Eller ja så svart som det går. Tänkte ha det i mappen nämligen. Har inte spelat SA på länge nu faktiskt :-/ Jaja tack i förhand Det är onödigare att med avsikt skriva i fel forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Det är onödigare att med avsikt skriva i fel forum. Ok vilket forum skulle jag skrivigt i då? Musik film och grafik, eller spel forumet? Ursäktar mig. Hoppas jag blir förlåten... Och det var ju inte liven och vilket vapen man har i worms jag ville ha. Det var ju det i San Andreas. Redigerad 28 augusti, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Orange vatten (Det är skuggen som gör så att den fejdar till svart, tror jag) Liknar lava.. Redigerad 30 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Det där har jag sett många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Packe boy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Kolla den här buggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eztevez Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Mm vacker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Kolla den här buggen Det är en fördel om man lägger upp bilden med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Hahaha, säkert en dålig film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 E det någon mer än jag som har blivit upptäckt på en date av en annan flickvänn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Redigerad 4 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 YABADABADOOO!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Hahahahaha lol hahahaha rofl njaa men nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Haha, värsta flintabilen ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Haha, värsta flintabilen ju. Precis san andreas borde inte heta san andreas det borde heta the flintstones okej överdrivet jag vet men jag är på skämt humör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) okej överdrivet jag vet men jag är på skämt humör Ja, det var ju extremt roligt.. Redigerad 4 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 E det någon mer än jag som har blivit upptäckt på en date av en annan flickvänn? Huh? Skulle ens andras flickvänner gå runt på gatorna och se en när man är ute med en annan flickvän eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Ja, det var ju extremt roligt.. För dem med samma humor ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag visste ju att det det blev överdrivet det var ju inte ens kul(inget illa menat om någon tar det så) men låt inte denna tråd låsas bara fördetta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts