Joe Dirt Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Detta kanske inte är roligt men det är lustigt... här om dagen så satt jag och flög lite på landet.... Kommer till första trädet... Jag åker rätt igenom det... Andra hände det samma sak... Sen tredje så smällde det.... Det var lite konstigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Tycker denna är lite smått rolig http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/gallery10.jpg På minner om The World Is Not Enough ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) "You assholed my shit!" Den kommentaren är ganska fyndig tycker jag Redigerad 30 juli, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Svarttaxi!!! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/svarttaxi.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Dagens lol är att i gta3.img heter modellen till country rifle "cuntgun.dff" Alltså "f*ttgevär" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Var ute å körde med min fina brandbil, när jag hörde att 2 gubbar snackade i radion, inte vanliga, jag menar komradion. Helt plötsligt började dom bli ganska arga på varandra, så: - Fuck you. - Fuck you 2. - Ah, whatever. Lite smålustigt för jag blev helt paff å krockade i en taxi och våltade med brandbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Följande komentarer kan höras av killarna i polishelekoptern:(Im out of ammo, Dont worry i'v got extra) ( This is airial support, i think he knows that by now) ( I can see my house from here, Can you shut the fuck up?) ( The enemy is about to be terminated) http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Hangar/8780/gta_sa/images/sa_police_helo.jpg Redigerad 2 augusti, 2005 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Kanske SPOILER!!!!:Varvade SA för 3:e gången hos en kompis och Sweets komentar när han hoppar upp och hänger sig i brandbilens stege: you mada piece of shit,cock sucker banger,Tennpenny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Dagens lol är att i gta3.img heter modellen till country rifle "cuntgun.dff" Alltså "f*ttgevär" Moget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag siktade med pistol på en polis sen tog jag väck siktet och snodde en bil då sprang polisen fram och slängde ut mig och då sa CJ "jag svär jag har inte gjort ett skit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 När man blir jagad av polisen och har pilosbilarna eller helikoptern aldeles intill sig brukar poliserna komma med ganska så fula och knepiga anrop och kommentarer.. kommer dock inte på någon just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dödar med stil Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 När jag körde över den fotograferande turisten i uppdraget "Architectural Espionage" vägrade fotografen komma ner på jorden. Tydligen kan lik sväva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 När jag körde över den fotograferande turisten i uppdraget "Architectural Espionage" vägrade fotografen komma ner på jorden. Tydligen kan lik sväva. Jopp! Har också märkt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Moget Det är ju inte jag som har gett den namnet Förresten är din signatur för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Dagen LOL San Andreas är:Att jag sparade över min Sparfil som jag klarat spelet med (Inte 100%) med en sparfil som är långt bak¨, när jag bara tänkte spela lite gammalt Synd att man inte kunde hålla sig till pc versionen nu och det här om kändes som det skulle bli en bra dag Uhääää :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 En bil krockade i min bil och CJ kommer med en slående kommentar såklart - Hey, you better wake up in there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag och mitt gäng var ute och mejade ner folk i stan! helt plötsligt kom det en polis bakom mig och slog ner mig! Polisen sa "Dont worry we all die at the end", precis när han var färdig med meninge kom en i mitt gäng och blåste bort huvudet på honom! Bilden e en annan gång jag blev tagen! Tycker den svarta saken till vänster ser ut som en lego-bit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Detta är lite OT eftersom det handlar om en sak som hände i Vice city, men wtf! Hursomhelst så körde jag runt i min nystulna Cheeta. Jag kom plötsligt på att jag skulle behöva en shotgun och åkte till parkeringshuset vid advokatens hotel. När jag kommer fram till packehuset så parkerar jag Cheetan utanför och kutar upp istället(ville inte riskera att skada vrålåket). Så jag kilar upp och hämtar skjutjärnet. Sedan på nervägen ser jag hur en niggah i svart läderjacka springer och sätter sig i min lilla älskling(Cheeta'n). Jag blir skiförbannad och hoppar ut genom en öppning i väggen så jag landar alldeles på huven till min bil. självklart så sliter jag ut den småkriminelle skitstöveln ut ur bilen. (nu kommer ''the fun part'') När jag sliter ut honom så hör jag honom skrika '' Damn man! ive just bought this car!'' Därefter så hör man två st starka knallar(gissa från vems vapen ) och motorbuller som snabbt som satan försvinner från gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vad hände sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hoppade fallskärm rakt i vattnet där CJ inte slutade att ha fallskärmen på sig, låg under vatten medans han hade fallskärms hopp positionen . Det har också hänt mig, det jobbiga var att han vägrade dö och jag hadde inte sparat på ca 4 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts