Vice. Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Moget med bilar som ramlar igenom marken. http://img144.imageshack.us/img144/1359/gallery535ci.th.jpg http://img144.imageshack.us/img144/9052/gallery540na.th.jpg Hur lyckas ni göra så att bilarna hammnar så?! Jag har spelat mycket med det har aldrig inträffat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag gjorde så att polisbilarna blev Otroligt tunga (200000) När jag gjorde så dom blev Otroligt lätta (1) flög dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag gjorde så att polisbilarna blev Otroligt tunga (200000) När jag gjorde så dom blev Otroligt lätta (1) flög dom Hur gör man de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Hur gör man de GTA SA Handling Editor (ok 2/5) eller GTA SA Ultimate Editor (rekomenderas 4/5) sök på Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Kastade ut en snubbe på tågrälsen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Kastade ut en snubbe på tågrälsen.... Hahaha, den var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pumbaa Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Var utanför CJ's hus å sköt ner en snubbe. Ambulansen kommer åtrupplivar han å han säger "I took 5 shots, I still aint down". När ambulans killarna sätter sig i ambulansen kommer en annan snubbe, sliter ur föraren, kör över den nyss återupplivade killen å sticker iväg med ambulansen. Tycker jag var rätt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Var utanför CJ's hus å sköt ner en snubbe. Ambulansen kommer åtrupplivar han å han säger "I took 5 shots, I still aint down". När ambulans killarna sätter sig i ambulansen kommer en annan snubbe, sliter ur föraren, kör över den nyss återupplivade killen å sticker iväg med ambulansen. Tycker jag var rätt roligt Haha,, låter rätt kul iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Var ute och åkte lite så kom jag fram till en korsning och fick se det här: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/bilar.JPG Rätt så många likadana bilar iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Var ute och åkte lite så kom jag fram till en korsning och fick se det här: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/bilar.JPG Rätt så många likadana bilar iaf! Nämen, det är ju Savanna-klubben som är ute och cruisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag glömde ta screenshot men när jag skulle åka från sf till lv så tog jag el quebrados vägen det var som savanna klubben fast taxi klubben.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Här är lite HAMSTER LOVE!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 ^ Haha, nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyanz Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag har märkt en del roliga repliker hos helikopter poliserna tex u there freeze just shot the damn thing , his in the fucking water, im out of ammo here i got extra, mer kan ta reda på själva men det e askul att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzstaerrol Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vem fan är anal fabet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Paramedicsssss (? ) säger ibland såhär när dom ska (lol) återuppliva en person: Don't worry it's just some scars (Ärr, ) Sen säger han typ: Ladies like scars. At least i do (Eller ja någonting sånt. Haha så himla kul Personen är död och "det blir bara några ärr" Hahaha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Igår så snodde en bil från en Gubbe i Rosa tröja, och då sa han "That was my ticket to Vice City" men då kom jag på att jag redan hadde en bättre bil utanför baren som jag var i, och jag gick ur bilen och Gubben gick in i bilen igen och sa "God make me do it" eller nått, jag fattar inte riktigt, men nästan roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicissitudo Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hur lyckas ni göra så att bilarna hammnar så?! Jag har spelat mycket med det har aldrig inträffat för mig. Det hände mig igår på min Xbox. Jag körde över en bil med monstertrucken och fick den att sticka upp 90° rakt ur vägen. Synd bara att man inte kan ta skärmdumpar på Xboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Har mitt på ps2, men iaf . . . En gång när jag var utanför sweet's hus och högg ner en kille med kniv så kom efter en stund ambulansen och föraren återupplivade honnom igen . . . Sedan när han gick in i ambulansen igen och skulle göra därifrån så kom killen som han just upplivat och snodde ambulansen . . . Man tycker vell att han borde varit lite tacksam men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 När jag vart busted i min bil hörde jag CJ säga: "I don´t want you to do anything funny with me at the station!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts