VickeX Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jasså topicen lever kvar Måste väll spela lite mer så jag har någonting att säga här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Igår lyckades jag med konstycket att flyga jävligt högt med ett plan för att sedan hoppa ut ur det. Mitt misstag var att jag glömde att fälla ut fallskärmen och landade rätt på en polisbil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ran Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Tja, en irriterande bugg är att i staden längst uppe åt vänster, där det är stora höjdskillnader, så när man är nere, så kommer det ibland bilar uppifrån men som istället för att åka ner åker rakt framåt i en hög fart... men dom lutar neråt, precis som om dom skulle åkt ner ska fan ta lite screenshots om jag hinner, händer på någon sekund typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
profilejohan Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Haha skönaste kommentaren e när man tar ett militär flygplan o blir jagad av 4 st..då säger de "prepare to be vaporized" då säger cj: did you hear that?! då säger toreno med tillgjord röst (askul) : prepare to be vaporized what a bunch of bullshit, haha kanske inte låter så kul men ja skratta iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hädde är väll fan inget ord det är roligt att spawna en eller 2 feta tankers på motorvägen, då alla galningar bränner i dom och flyger över räcket ner i en avgrund Jag har då aldrig hört Talas om Hädde ------->(hållr me) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Snacka inte skit om Götet din bögmacka Weener stop Whine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Lol, när jag lirade idag så blev det nån konstig bugg... Jag råkade flippa min bil i tunneln mellan SF stadion och country klubben... så kommer en polis motorcykel och kör förbi precis när det sprängs så han ramlar av och cykeln sprängs, då går han fram till en bravura som stannat i kön, öppnar dörrn slänger ut förarn, kickar ihjäl honom och kör iväg med bilen vilt sladdande...han inte fotta... vart så förvånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Sen hädde han på micen och ropade på mig: Stop right now.... Va??, hädde på micken micen...ahhahahahahahah Det heter satte på micen men det kanske är norrlännig-slang eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Lol, när jag lirade idag så blev det nån konstig bugg... Jag råkade flippa min bil i tunneln mellan SF stadion och country klubben... så kommer en polis motorcykel och kör förbi precis när det sprängs så han ramlar av och cykeln sprängs, då går han fram till en bravura som stannat i kön, öppnar dörrn slänger ut förarn, kickar ihjäl honom och kör iväg med bilen vilt sladdande...han inte fotta... vart så förvånad Har hänt samma sak för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Har hänt samma sak för mig Mig med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Reklamen för Cluckin' Bell är jävligt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Idag när jag va uppe vid "The Big Ear" så hörde jag en rejäl brakare och någon som säger "Oooh, my ass is smelling" eller nåt sånt. Lite skoj . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Får säga att DAGENS lol är när jag råkade deleta min sparfil imorse...tur att jag hade 1 till men den låg jag 17 uppdrag efter på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Får säga att DAGENS lol är när jag råkade deleta min sparfil imorse...tur att jag hade 1 till men den låg jag 17 uppdrag efter på! OOPS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Men jag kopierar alltid varje Sparfil innan jag Savear, det går ändåså bara ca 200kb på varje fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 LOL, ja o traktorn. hitta en hemlig växel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hörde en snygg replik från en snut.. Jag hade två snutar efter mig och skulle precis sätta mig i bilen så sa han: "After i´ve kicked your ass i´m gonna fuck it!" Det var väl kul?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Moget med bilar som ramlar igenom marken. http://img144.imageshack.us/img144/1359/gallery535ci.th.jpg http://img144.imageshack.us/img144/9052/gallery540na.th.jpg Om ni kollar inne i fritöserna på Burger Shot så kan ni se en "hemlig" värld där bakom. =) Vet inte vad det är, men det är ett rum fyllt av prylar i alla fall. http://img144.imageshack.us/img144/3104/gallery191ep.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Hade en polishelikopter efter mig och innan den började skjuta sa föran till han som sköt: Hit the right person this time! Tycker alla om saker som poliserna i helikoptern säger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Va??, hädde på micken micen...ahhahahahahahah Det heter satte på micen men det kanske är norrlännig-slang eller nåt. Eww... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts