Merkky Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Mardrömmar? Nope... jag bara pratar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Snygg ninja spark (Iceflowers första bild i det senaste inlägget) Redigerad 24 juni, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vart? Mig. Var det där till mig? Eller vad menar du? Ja jag skrev hela konvesationen eftersom du tyckte så mycket om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Ja jag skrev hela konvesationen eftersom du tyckte så mycket om den. Ok. Det är just det där när han är så vimsig bla bla bla... anging' och Im a fucking raspberry Som är så bra Redigerad 25 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kanske inte lol men skitsamma. C.R.A.S.H (Tennpenny, Pulaski och Hernandez) står för 'Community Resources Against Street Hoodlums' (LAPD). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 En gång när jag köpte Armor så sa kassörn:"Works well in a crowded area"efter ja köpt den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 En gång när jag köpte Armor så sa kassörn:"Works well in a crowded area"efter ja köpt den.. När jag storhandlade SMG så sa han "Have Fun" , man bara tänkte typ ja... det ska jag säkerligen ha, och sköt han i huvvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Här en en av mina Bilder: Redigerad 9 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Här är en till: Fega Poliser! Redigerad 9 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Och här är två Till: http://img241.imageshack.us/img241/4489/gtaigen24bustedandstuck4sx.th.jpg En Polis och några GängMedlemmar är inlåsta. http://img22.imageshack.us/img22/2325/gtaigen21knasigtngrahomiesrdri.th.jpg Redigerad 9 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Kanske inte så jätteroligt, men ändå kul. Det finns en affär i San Fierro som heter Gustav´s. Den ligger typ nära Zero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Ja, man skrattar ju knappast ijäl sig, men huvudsaken är att bilderna inte är tråkiga, utan åtminstånde lite roligt. Redigerad 9 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) A man on his way to heaven.. (Det där oranga i bakgrunden är en mur bara så ni vet.) Bilden blev lite stor bara Redigerad 9 juli, 2005 av erik_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 http://web.telia.com/~u31913524/haha2.JPG http://web.telia.com/~u31913524/simskolan.JPG Haha, mexikaner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Haha, mexikaner? Nä, göteborgare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nä, göteborgare .wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nä, göteborgare Snacka inte skit om Götet din bögmacka (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Snacka inte skit om Götet din bögmacka (:!!! LoL :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts