RasmusN Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 LOL. Kolla på tangentbordet ditt... G och H ligger precis brevi varandra. Och om man kollar på hur han formaterat meningen så är det helt säkert att det måste ha varigt ett slarvfel. Han skrev alltså G istället för H. Han skulle alltså ha skrivigt: Jag siktade mot huvudet och han hädde upp (med händerna i luften) sen sa han "I have respekt for you niggha".... Men dock kunde han skrivigt lite bättre som typ: Jag siktade mot huvudet och han hädde upp händerna i luften, sen sa han "I have respekt for you niggha" Nöjd nu Mr. Berit? Klaga inte på andra om du inte kan stava själv, du skulle kunna skriva: skrivit istället för skrivigt, har aldrig hört talas om det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Klaga inte på andra om du inte kan stava själv, du skulle kunna skriva: skrivit istället för skrivigt, har aldrig hört talas om det!! Han skrev det där för 2 år sen, han har nog bättrat sig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Jag bevittnade en rolig sak när jag spelade idag, jag var jagad av polisen och körde in i Pay n' Spray. Sen körde en greenwood med 3 grove street-medlemmar in i väggen följt av en polisbil. Därefter sköt en av grove street-medlemmarna mot polisbilen medans han sa: "We're all done get us out of here CJ!" Och jag stod bredvid och tänkte: Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Jag bevittnade en rolig sak när jag spelade idag, jag var jagad av polisen och körde in i Pay n' Spray. Sen körde en greenwood med 3 grove street-medlemmar in i väggen följt av en polisbil. Därefter sköt en av grove street-medlemmarna mot polisbilen medans han sa: "We're all done get us out of here CJ!" Och jag stod bredvid och tänkte: Va? w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-=Filipen=- Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Idag när jag var på date med Millie så hade jag den lila dildon i handen och ställde mig framför henne och tryckte på L1. Då tog hon dildon och sa "You're spoiling me with all these gifts!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Idag när jag var på date med Millie så hade jag den lila dildon i handen och ställde mig framför henne och tryckte på L1. Då tog hon dildon och sa "You're spoiling me with all these gifts!" Man kan även ge blommor om du inte redan vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 (redigerad) BORTA Redigerad 13 juni, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 4 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2010 Jag var i las venturas polishus, då en polisman utbrister:I don´t need evidence, hes a slimeball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts