VickeX Skrivet 5 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 "Jag är en äkta 1337!" Najs, du skulle väntat till kl 13:37 dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Vet inte ifall detta e lol men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Vet inte ifall detta e lol men ändå. Vad var det som var roligt med en då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Vad var det som var roligt med en då? Att pedsen är så tröga och bara ignorerar exploderande bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Skulle nog heller inte reagera om jag bodde I San Andreas. Ungefär som att gå på toan, fast lite mer kryddat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Skulle nog heller inte reagera om jag bodde I San Andreas. Ungefär som att gå på toan, fast lite mer kryddat. Hahaha Men pedsen är ju ganska puckade... testa bara att köra på någon och parkera precis över den (honom/henne). Ingen ped reagerar fast det är en snubbe som är överkörd, och har bilen parkerad på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Vad var det som var roligt med en då? Det var JUST därför jag skrev "Vet inte ifall detta e lol" LÄS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Det var JUST därför jag skrev "Vet inte ifall detta e lol" LÄS! Bara för att du skrev det så betyder inte det att jag förstår vad som var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Bara för att du skrev det så betyder inte det att jag förstår vad som var kul. Men det var ju det jag menade!!!! jag vet inte ifall detta e lol=kul! jag visste inte ifall ni tyckte att bilden var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Men det var ju det jag menade!!!! jag vet inte ifall detta e lol=kul! jag visste inte ifall ni tyckte att bilden var kul. Och jag visste inte vad som var kul, så jag frågade och då anklagar du mig för att inte ha läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zetho Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 själv tycker jag det börjar gå offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Och jag visste inte vad som var kul, så jag frågade och då anklagar du mig för att inte ha läst. Ok jag vill sluta disskusionen nu (stavning? ) Men jag skrev ju att jag inte visste ifall den var kul eller inte därför ifrågasatte jag varför du frågade mig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Kanske dags för lite Ontopic nu? -- Det var roligare än beskrivningen. Men en poils highjackaden random snubbe på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) När jag och en kompis roade oss med en massa koder till SA så slog vi bl.a. in snabbare spel och flygande bilar m.m. men iaf han tog ett tåg och gasade så mycket som det gick och när vi kom upp i den högst hastigheten så hann inte det mesta spawna och det gällde även blockeringarna på järnvägen (min kompis var kvar i början av storyn) så vi åkte igenom dem och åkte vidare genom San Fierro och när vi kom mot Las Venturas så spårade tåget ur och började flyga. Tåget hade samma hastighet hela tiden efter att det spårat ur och det gick inte att bromsa eller hoppa ut och vagnarna flög också runt... det såg fruktansvärt onaturligt ut Redigerad 4 oktober, 2007 av Mr GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 I uppdraget 555 we tip så heter hotellet Vank hoff hotel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Något konstigt hände mig när jag körde med min kusin. vi åkte båt o så råka jag trycka L1, men något hände och han kom under vattnet och kunde gå på botten, han dog aldrig eller nåt och han kunde inte komma upp. Så jag dök ner och gjorde ett båt-fusk o så kunde han åka båt under vattnet :S sen så råka han köra uppåner o båten sprängdes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Något konstigt hände mig när jag körde med min kusin. vi åkte båt o så råka jag trycka L1, men något hände och han kom under vattnet och kunde gå på botten, han dog aldrig eller nåt och han kunde inte komma upp. Så jag dök ner och gjorde ett båt-fusk o så kunde han åka båt under vattnet :S sen så råka han köra uppåner o båten sprängdes.Fränt, haha EDIT: Ändrade stavfel Är inte tråden lite gammal? Men jag tar väl och berättar en jag också:Jag dejtade Katie i San Fierro. Precis när vi har ätit och går ut kommer en jävla uteliggare och börjar slåss med mig. När jag ska slå honom tillbaka springer Katie naturligtvis i vägen så jag träffar henne. Your date is over. HAHA, den va ju kul Skulle gärna ha velat se det Redigerad 9 oktober, 2007 av -SA- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 HAHA, den va ju kul Skulle gärna ha velat se det Det är bara att dejta en tjej och sen slå någon fotgängare som garanterat slår tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 "Jag är en äkta 1337!" All hail practical jokes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts