hell_boy Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ok Nu är den liten som ***! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ok Nu är den liten som ***! Ursäkta, men DET är däremot något värt att skratta åt/med! "DEN liten som ***".. More information than we want to know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Beror på hur folk tänker mest tror ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Körde SA-MP på Chillpoint, där man som terrorist kan bomba diverse sevärda platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Hehe en kul sak till: Jag dödade 2 personer som gick förbi på gatan (med eldkastare) först kom brandkåren sedan ambulansen, Va rätt kul att se ambulans killarna springa fram och försöka liva upp personerna men blev omkull välta av vatten-strålen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Hehe en kul sak till: Jag dödade 2 personer som gick förbi på gatan (med eldkastare) först kom brandkåren sedan ambulansen, Va rätt kul att se ambulans killarna springa fram och försöka liva upp personerna men blev omkull välta av vatten-strålen! Haha! Skrattade till högt när jag läste det där... Resten av folket i datasalen tittade på mig som om jag vore utveklingsstörd eller schizofren som satt och skrattade för mig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Varit med om en otroligt rolig grej. Går inte att förklara, så jag slänger upp en repris istället. Hoppas ni har SA installerat så ni kan se den! Download! Redigerad 6 april, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Varit med om en otroligt rolig grej. Går inte att förklara, så jag slänger upp en repris istället. Hoppas ni har SA installerat så ni kan se den! Download! Är inte tråden lite gammal? Men jag tar väl och berättar en jag också: Jag dejtade Katie i San Fierro. Precis när vi har ätit och går ut kommer en jävla uteliggare och börjar slåss med mig. När jag ska slå honom tillbaka springer Katie naturligtvis i vägen så jag träffar henne. Your date is over. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Har ingen betydelse om tråden är gammal eller ej - Är bättre att dra upp den här än att skapa en ny topic. Då den här ändå är topicen där man ska skriva allt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Är inte tråden lite gammal? Men jag tar väl och berättar en jag också: Jag dejtade Katie i San Fierro. Precis när vi har ätit och går ut kommer en jävla uteliggare och börjar slåss med mig. När jag ska slå honom tillbaka springer Katie naturligtvis i vägen så jag träffar henne. Your date is over. Haha, Sura tider... ONTOPIC: Jag förföljde en polis bil (jag hade även en sådan) med 2 poliser i. Från San Fierro till Las Venturas så åkte han ca 50 km/h på en motorväg. Klart som fan det kommer bilar bakom och rammar in i honom med en hastighet på ca 150 Km/h. Till slut vart han ned knuffad i vattnet. Jag vet inte hur.. :shifty: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Varit med om en otroligt rolig grej. Går inte att förklara, så jag slänger upp en repris istället. Hoppas ni har SA installerat så ni kan se den! Download! Hur kollar jag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Hur kollar jag på den? Lägg den i Blabla/documents and settings/mina dokument GTA SA Userfiles och se till så att det inte blir en kopia eller någonting - sedan i spelet klickar du på F3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Lägg den i Blabla/documents and settings/mina dokument GTA SA Userfiles och se till så att det inte blir en kopia eller någonting - sedan i spelet klickar du på F3. Haha, vafan. Hur stor är chansen för det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Haha, vafan. Hur stor är chansen för det där? Haha ja det kan man undra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Varit med om en otroligt rolig grej. Går inte att förklara, så jag slänger upp en repris istället. Hoppas ni har SA installerat så ni kan se den! Download! Haha! Vilken psykopat förare! Chansen att det där händer är nog 1 på 1000 000. Redigerad 9 april, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Varit med om en otroligt rolig grej. Går inte att förklara, så jag slänger upp en repris istället. Hoppas ni har SA installerat så ni kan se den! Download! Haha, flummigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) Jag bara älskar att sätta in de här koderna: SJMAHPE - Rekrytera alla STATEOFEMERGENCY - Upplopp YLTEICZ - Aggresiva förare Sedan så samlar jag upp 3 pers och hoppar i en bil, skriver CHITTYCHITTYBANGBANG och flyger omkring. Då och då hoppar en och annan ut ur bilen av någon anledning. @ Bilden nedan: Min fina gröna taxi Rekryterade tre pågar som hoppade in. Jag använde alla koder ovan förutom CHITTYCHITTYBANGBANG. http://img526.imageshack.us/img526/1048/mincoolataxikr2.png Redigerad 21 maj, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 (redigerad) *Borttagen* Redigerad 25 maj, 2007 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Idag körde jag ambulansuppdragen i Los Santos. När jag är på väg tillbaka till sjukhuset i Östra Los Santos så kör jag bakom en vanlig bil med mina sirener på, då kör bilen jag kör bakom åt sidan rätt ner genom ett hål i vägkanten ner på motorvägen! Det var rätt roligt att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 "Jag är en äkta 1337!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts