Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Text\American.gxt. Släng in i anteckningar. Det står inte så strukturerat som man kan hoppas, men man ser ju vad som sägs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Ahh, tackar. Jag fick ta hjälp av Ctrl + F för att hitta det jag ville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord Phoenix Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 HAHA bra att det var en kyckling....då har man en gratis middag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 HAHA bra att det var en kyckling....då har man en gratis middag..... Hej, trevligt att se dig skriva i något som inte är en nyskapad tråd. Om du istället trycker på "Reply"-knappen som är precis under det inlägget du vill kommentera så är det mycket enklare att förstå vilket inlägg det är du syftar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord Phoenix Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 OK....ska tänka på det tills nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 OK....ska tänka på det tills nästa gång Vad menar du med en Smajlis? Killen försöker ju bara hjälpa dig för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Alt-tangenten + Tab-tangenten (den med två pilar som sitter ovanför Caps Lock). När du trycker på dem så växlar du mellan speln du har igång. Hörrni, däruppe, alt-escape:a direkt, annars. Jag använder windows-knappen, aldrig haft ett enda problem, prova det vettja'! MVH Tony Gustavsson, Norrköping, Sweden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag använder windows-knappen, aldrig haft ett enda problem, prova det vettja'! MVH Tony Gustavsson, Norrköping, Sweden. Nepp, windowsknappen har alltid funkat för mig också, i alla spel man kan gå ut i windows med. Norrköping, huh? Var bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 HAHA bra att det var en kyckling....då har man en gratis middag..... Din signatur är för stor. Max 200 pixlar på höjden, din är 233 om jag inte läste helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTASA Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 En liten bugg... Vad är det för fel med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 HAHA bra att det var en kyckling....då har man en gratis middag..... Att klicka på reply hjälp inte. Men om du trycker på quote-knappen under varje inlägg du vill quota så kommer en quote in i ditt inlägg och då förstår vi lättare vilket inlägg du syftar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Att klicka på reply hjälp inte. Men om du trycker på quote-knappen under varje inlägg du vill quota så kommer en quote in i ditt inlägg och då förstår vi lättare vilket inlägg du syftar på. När jag quotar nått trycker jag alltid på reply. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) När jag quotar nått trycker jag alltid på reply. Kewl. Jag trycker jämt quote. Viste inte att det gick. Redigerad 2 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 TOPICEN HETER "DAGENS LOL" SÅ HÅLL ER TILL DET OCKSÅ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 TOPICEN HETER "DAGENS LOL" SÅ HÅLL ER TILL DET OCKSÅ. Jag vet. Jag har ingenting roligt att medela just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Ha en kul sak hände idag =) Jag körde Med Nrg-500 genom tunneln precis bredvid flyg-platsen i San Fierro (Ni vet där man kör fort som tusan rakt igenom tunneln för att komma ner till flygplatsen) Ah, iallafall så tänkte jag oddsen att träffa en bil så man flyger framåt, När jag kommer ut genom tunneln åker det ju självklart en bil där som jag träffar och flyger ner till flygplatsen och hamnar på magen (ouch) Och dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Ha en kul sak hände idag =) Jag körde Med Nrg-500 genom tunneln precis bredvid flyg-platsen i San Fierro (Ni vet där man kör fort som tusan rakt igenom tunneln för att komma ner till flygplatsen) Ah, iallafall så tänkte jag oddsen att träffa en bil så man flyger framåt, När jag kommer ut genom tunneln åker det ju självklart en bil där som jag träffar och flyger ner till flygplatsen och hamnar på magen (ouch) Och dör LoL... Lite störande signatur? Fasen svårt att läsa vad du skriver när den dära blinkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 LoL... Lite störande signatur? Fasen svårt att läsa vad du skriver när den dära blinkar. Man kan scrolla så hans text bara syns smartass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 LoL... Lite störande signatur? Fasen svårt att läsa vad du skriver när den dära blinkar. Jaja..tyck vad du vill. Jag tyckte Den passade men jag ska försöka hitta en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jaja..tyck vad du vill. Jag tyckte Den passade men jag ska försöka hitta en annan. Synd bara att den där är för stor. 500*200 pixlar, men din överstiger höjd-max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts