Jaffao Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Vet inte om detta är nytt eller inte, så kom inte o klaga på mig bara för ni vet om det. om man håller in TAB sen trycker på 4an och 6an... (dom sifforna till höger).. inte dom där uppe.. så ser de ut som CJ dansar...haha..skit roligt Och ibland när ja spelar .. och jag alt-tabbar ner spelet och sen tabbar upp det igen, så blir det såhär :S Redigerad 30 oktober, 2006 av Jaffao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Häder mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Vet inte om detta är nytt eller inte, så kom inte o klaga på mig bara för ni vet om det. om man håller in TAB sen trycker på 4an och 6an... (dom sifforna till höger).. inte dom där uppe.. så ser de ut som CJ dansar...haha..skit roligt Och ibland när ja spelar .. och jag alt-tabbar ner spelet och sen tabbar upp det igen, så blir det såhär :S Häder mig också Trycker ni "Esc" och sen tabbar ner? Försök med att först trycka "Esc" och tabba ner om inte ni redan gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Trycker ni "Esc" och sen tabbar ner? Försök med att först trycka "Esc" och tabba ner om inte ni redan gör det? Funkar det? Skitskönt att veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Funkar det? Skitskönt att veta! Tror det iallafall.. Det blev så några gånger för mig ibland. Och sen började jag med "Esc" och sen tabba ner och sen dess har jag nog inte varit med om det nån med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Tror det iallafall.. Det blev så några gånger för mig ibland. Och sen började jag med "Esc" och sen tabba ner och sen dess har jag nog inte varit med om det nån med... Det är bättre. Men det hjälper fortfarande inte helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Det är bättre. Men det hjälper fortfarande inte helt Hehe.. Ok.. det var i alla fall nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Vad är "Tabba" för något, har inte på data så jag vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Vad är "Tabba" för något, har inte på data så jag vet inte riktigt. Alt-tangenten + Tab-tangenten (den med två pilar som sitter ovanför Caps Lock). När du trycker på dem så växlar du mellan speln du har igång. Hörrni, däruppe, alt-escape:a direkt, annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Det där kommer upp lite då och då för mig med... Starta bara upp spelet på nytt... Jag misstänker att det bara är en textur laddar fel!! Inget att oroa sig över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Lite lol på den http://video.google.com/videoplay?docid=-6...04913&q=Gta Redigerad 15 december, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Lite lol på den http://video.google.com/videoplay?docid=-6...04913&q=Gta Oja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Lite lol på den http://video.google.com/videoplay?docid=-6...04913&q=Gta Hahahaha Killen i bilen e ju grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Bara jag som har problem med Gta San Andreas Control Center, Först startar jag Gtasacc (vet inte vad det heter egentligen) sen startar jag spelet,när jag väl kommer in i spelet så har kameran fryst (eller,man kan inte röra kameran med musen) men om man stänger av gtasacc så funkar det igen?!? Jag vet att det är jävligt offtopic men jag måste ha hjälp och jag vill inte skapa en ny tråd om det. För att det inte ska bli för mycket offtopic visar jag upp mitt bidrag till SS-tävlingen (man kan aldrig få för mycket av det bästa ) http://img323.imageshack.us/img323/60/gallery200on7.th.jpg Redigerad 17 december, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 GTA är och kommer aldrig bli särskilt 'lol'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) GTA är och kommer aldrig bli särskilt 'lol'. Nä, det är väl inte tänkt som ett humorspel. Men de flesta spel innehåller saker som kan uppfattas som roliga, tex buggar, eller helt vanliga saker som ser roliga ut. Men jag förstår hur du menar. Redigerad 18 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 "Lol" är väl bara deras radiokanaler och -reklam. Ibland även karaktärernas snack, men inget är "lol" som kan fångas på en screenshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 "Lol" är väl bara deras radiokanaler och -reklam. Ibland även karaktärernas snack, men inget är "lol" som kan fångas på en screenshot. Man kan ta screenshot då dom pratar. På tal om dialoger. Någon som kan skriva Big Smoke's mening exakt, då han beställer sin enorma meny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Vet inte vilka som säger vad, jag tog det från textfilen. - Hey, I'll take a number 9 - fat boy. - Gimme a number 9, just like his. - Sweet? - Let me get a number 6 with extra dip. - I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Vet inte vilka som säger vad, jag tog det från textfilen. Haha, tackar. Vart hittar jag textfilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts