Juster Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag kommer aldrig ihåg var den där ligger, jag har sett båda kabelbitarna men minns inte var de ligger. Var är den där? Och var är den skylten där det står "si och så många polygoner, och tar upp hisnande 5 Mb!"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Du menar denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Exakt, var ligger de där två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Haha, den var rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Ungefär där det ska vara nån affär där Edit: det syns lite dåligt men det är vid bron Redigerad 22 oktober, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hände en rolig sak för mig idag, haha.. jag skulle följa efter en tjej i en bil, så stanna hon vid rödljusen och ja råka komma för nära, så jag backade lite snabbt, så kom det en bil bakom mig som ja körde på, så klev han ur med ett basebollträ och vifta.. haha, och han stod på järnvägsspåren.. så när han va påväg mot mig så kom ett tåg och mosa både bilen och han..haha det hände så snabbt, fan va ja garva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hade lite tråkigt hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hade lite tråkigt hehe | | Haha. Mums säger jag. Uppradat så snyggt | | | | | | | v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hade lite tråkigt hehe Några satchels på den, du Ka-boom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Några satchels på den, du Ka-boom! Mjo haha fyfan vad jag blev rädd för CJ idag, ujuj.. hur kan man bli rädd för CJ när man "följer efter" han hela tiden undrar man då .. men jag åkte flygplan, så hade ja kamera vinkeln så jag va inne i flygplanet, så skulle jag kolla bakåt (trodde de va som på t.ex bussarna, att man inte såg något av bussen).. men då kom hela CJs ansikte upp i rutan, haha.. skit nära, fan va ja hoppa till.. haha.. hänt så för någon annan?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Mjo haha fyfan vad jag blev rädd för CJ idag, ujuj.. hur kan man bli rädd för CJ när man "följer efter" han hela tiden undrar man då .. men jag åkte flygplan, så hade ja kamera vinkeln så jag va inne i flygplanet, så skulle jag kolla bakåt (trodde de va som på t.ex bussarna, att man inte såg något av bussen).. men då kom hela CJs ansikte upp i rutan, haha.. skit nära, fan va ja hoppa till.. haha.. hänt så för någon annan?.. Jag kan se det framför mig, och cj:s ansikte är ju inte allt för fint heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Har inte blivit rädd, men jag har blivit väldigt fundersam i en dryg halvsekund, wtf? Vad är de... ahh, CJs fula tryne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Hade lite tråkigt hehe Jag skrattar ihjäl mig. Bilar som står bredvid varann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag skrattar ihjäl mig. Bilar som står bredvid varann Va kul du va då... Snyggt uppradat förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Gjorde ett tappert försök me att skriva GTA på flygplatsen med monstertrucks, men gissa vad som hände.. när ja hade gjort A:et, så hade halfta G:et försvunnit..haha.. då blev ja sur och sprängde hela skiten.. Redigerad 24 oktober, 2006 av Jaffao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Va kul du va då... Snyggt uppradat förövrigt. Javisst. Man skal få sig ett gott skratt då man besöker Dagens lol. Sjäv skrattade ingenting. Log inte heller. Kändes som om det passar mer I screenshot-tråden. Redigerad 24 oktober, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Javisst. Man skal få sig ett gott skratt då man besöker Dagens lol. Sjäv skrattade ingenting. Log inte heller. Kändes som om det passar mer I screenshot-tråden. okej, har du läst min text då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Äh, lägg ner. Bidra med nåt kul själva istället för att klaga på andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Gjorde key to her heart, då när hon gick ut ur sexbutiken så gick hon mot sin bil, precis då hörde man ett plan o sen crasha det rakt ner på henne så spelet låste sig i den scenen hon igentligen skulle gå in i bilen o åka iväg, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts