Mathias Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Drar upp den här topicen med anledningen av att jag nu har GTA SA till PC och har gjort en liten film på min ungufär 52 sekunder långa wheelie: http://www.badongo.com/file/1382976 Vänta några sekunder skriv sedan koden i rutan och klicka på download file... Han fick vad han förtjänade . Kanske inte den mest underhållande filmen jag sett från SA men det var kul att se på =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Drar upp den här topicen med anledningen av att jag nu har GTA SA till PC och har gjort en liten film på min ungufär 52 sekunder långa wheelie: http://www.badongo.com/file/1382976 Vänta några sekunder skriv sedan koden i rutan och klicka på download file... Laddade upp den på YouTube också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Haha! Så kommer bilen där och kör in i han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Haha! Så kommer bilen där och kör in i han Yup. Vart rätt arg där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Laddade upp den på YouTube också Dagens lol! Skrattade i flera minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Dagens lol! Skrattade i flera minuter Haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Eh, jag orkade inte läsa allt, men har någon lyckats med detta? Jag skrev YECGAA på motorcykeln och trodde att jetpacket skulle komma efter jag hoppat av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Eh, jag orkade inte läsa allt, men har någon lyckats med detta? Jag skrev YECGAA på motorcykeln och trodde att jetpacket skulle komma efter jag hoppat av.. Kör i nerförsbackar, så märker du att framhjulet lyfter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 En superskoj sak är att ge kontrollen till en kompis. Dom är så noob så det är skoj att titta på när dom gör bort sig. Nåja. Inga nya lol's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zeem Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Yup. Vart rätt arg där... Jag har wheelat i 2 min och 11 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Jag har wheelat i 2 min och 11 sek Och sedan blivit påkörd av en bil? Eller varför quotade du "Vart rätt arg"? Plus att du säkert wheelade med cykeln. Lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 En superskoj sak är att ge kontrollen till en kompis. Dom är så noob så det är skoj att titta på när dom gör bort sig. Nåja. Inga nya lol's? Kan ju inte jag... Alla mina kompisar spelar detta galna spel! Cool film... Skrattade som in i Djävulens Hemvist när du blev påkörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Skönast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Skönast! Haha. Har läst/hört mycket om det där felet. Bara hänt en gång för mig. Då med en sån här... Vad heter den.. Vattenflygplan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 He he mjo ni ser själva kan skratta om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 He he mjo ni ser själva kan skratta om ni vill Haaha. Och sen ped'ens min.. Alltså han kollar lite snätt och ser uppjagad ut. Haaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 He he mjo ni ser själva kan skratta om ni vill AAaaajj.. Det där ser smärtsamt ut!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 He he mjo ni ser själva kan skratta om ni vill smärtsamt...men lätt dagens lol fast WoW^ är också lite illa ute till att bli dagens lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 smärtsamt...men lätt dagens lol fast WoW^ är också lite illa ute till att bli dagens lol Men nu är det här GTA SA Dagens lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 smärtsamt...men lätt dagens lol fast WoW^ är också lite illa ute till att bli dagens lol Du nöjde dig inte med att visa den i CS-tråden (där den här hemma )? Hörrö, det här är San Andreas-delen av forumet. Posta i dagens lol i allmänt-tråden istället. Eventuellt i screenshot-tråden i spelforumet. Eller helst inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts