Terrorysta Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Ahh han menade gädde istället för gav va? m man kanske inte behöver skriva alltid rätt stavning Syftar du på det jag klagade på så kan jag förklara. Ordet "gädde" finns inte i det svenska språket! så det handlar inte längre om rättstavning, jag menar... jag sa säkert "gädde" när jag var 3-4 år men det är faktiskt en 13-årsgräns här. Skäms. Redigerad 24 april, 2006 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Gick en gång till Zombietech labbet I San Fierro. Jag gick in ditt sedan och plötsligt hörde jag något, sedan såg jag hon. En flygande gubbe med bar överkropp och ett strå I käften, han flög. Sedan hade han en tjej mellan benen, hon satt typ fast, sedan hörde man han och hon stöna. Jag sköt med mitt shotgun mot dom och dom dog. Då öppnade sig golvet. Det blev en stor spricka.. Sedan kom jävulen upp från hållet och drog ner mig. Nu kan jag inte köra spelet något mer. Kontrollen är totalt sönder. När jävulen dragit ner mig I lavan så sprack min kontroll och hela min ps2 gick sönder. Har lämnat in den på lagning nu så det blir klar snart. Ska även lägga upp en bild på min TV där det sitter fast lava från spelet. Lägger upp kort då! sad.gif Edit: Har ochså sett gethoran som m8 snackade om! Han kröp in I CJ's rumpa för mig och började pippa. Fick 1000000 I liv då. - Cyper, SURE! Varför skulle R* göra ett spel, där hela konsolen går sönder för man hittar en " myt " i spelet. De skulle ändå inte få sälja om det skulle vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Syftar du på det jag klagade på så kan jag förklara. Ordet "gädde" finns inte i det svenska språket! så det handlar inte längre om rättstavning, jag menar... jag sa säkert "gädde" när jag var 3-4 år men det är faktiskt en 13-årsgräns här. Skäms. Blir bara så jävla irriterad! DET FINNS INGET ORD I DET SVENSKA SPRÅKET SOM HETER "GÄDDE"´ Asså de är faktiskt väldigt jobbigt när folk börjar gorma för ett litet stavfel. Redigerad 13 maj, 2006 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Mitt är att en kille följde efter mig i typ 5 minuter, de var så här, Jag körde ifrån nån Resturang som jag just ätit på, bilen som andra mannen var i och följde efter mig i var röd, jag körde runt lite o sånt dära, plötsligt märkte jag att han fortfarande var efter mig så blev jag arg . Jag gick till de där stället där man bor, andra mannen var i bilen fortfarande men hade stannat brevid min, jag tog in några in i mitt gäng sen sköt vi sönder hans bil och han Redigerad 19 maj, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Nån mer än jag som varit med om "Casionbuggen"? Hände för mig just nu när jag spelade Askul. Spelade blackjack och då skulle jag ta double och klickade på X (Xbox) och det är ju hoppknappen. Och då hoppade CJ upp på blackjackbordet. Efter det så kan jag nu gå omkring och göra imprinsip allt fast jag har BlackJackspelet kvar. Lol! Edit: Lol topicens 444 inlägg Redigerad 16 juni, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 ''041 - Mountain Cloud Boys'' Old quote. Men menar du när han säger: "Course? Nah..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Old quote. Men menar du när han säger: "Course? Nah..." Jaa. ''Naah'' låter så jävla roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Jaa. ''Naah'' låter så jävla roligt. Ye, thats nigga languish. It rocks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Titta här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Titta här! Iinte så värst roligt enligt mig. Nu ska jag spela lite och vänta på svar i forumet. Leta roliga saker nu ni me. Har du msn Cyprez? Vill chatta lite Gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Iinte så värst roligt enligt mig. Nu ska jag spela lite och vänta på svar i forumet. Leta roliga saker nu ni me. Har du msn Cyprez? Vill chatta lite Gta. Jag har skickat ett meddelande till dig. Skickade förut om jag mins rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Vet inte om denna har lagts upp redan men skrattade typ ihjäl mig när jag såg den, Filmen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Vet inte om denna har lagts upp redan men skrattade typ ihjäl mig när jag såg den, Filmen =) WRRRRRRRRRRMMM!!! KAMIKAZEEE!!!!!!! KABOMM!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAH... BTW, spelet du frågade om var The Elder Scrolls: Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Petteur Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 ME SO HORNY!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 He he fan gör dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 He he fan gör dom? Barnförbjudet! Hon var strax på väg och dra av byxorna tills du tog den där bilden. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 He he fan gör dom? Lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Barnförbjudet! Hon var strax på väg och dra av byxorna tills du tog den där bilden. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Ni har säkert redan lagt märke till det men vem är det som snackar på WCTR Talk Radio? Nån som vet? Hörde iaf att han sa: Ive got a new manager hes name is Carl Johnsson and here.. ovs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Ni har säkert redan lagt märke till det men vem är det som snackar på WCTR Talk Radio? Nån som vet? Hörde iaf att han sa: Ive got a new manager hes name is Carl Johnsson and here.. ovs Det är ju Madd Dog! Han man gör uppdrag åt. Först hjälper man Den dära wannabe rapparen i LS att sno Madd Dogs textbok. Sen när man kommer till LV så räddar man han för att han ska ta livet av sig, och blir då hans manager och hjälper honom klättra upp på listan igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts