Jump to content

Dagens lol

Share

Recommended Posts

Ahh  han menade gädde istället för gav va? m man kanske inte behöver skriva alltid rätt stavning

Syftar du på det jag klagade på så kan jag förklara.

Ordet "gädde" finns inte i det svenska språket!

så det handlar inte längre om rättstavning, jag menar... jag sa säkert "gädde" när jag var 3-4 år men det är faktiskt en 13-årsgräns här.

Skäms.

Redigerad av Terrorysta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gick en gång till Zombietech labbet I San Fierro. Jag gick in ditt sedan och plötsligt hörde jag något, sedan såg jag hon. En flygande gubbe med bar överkropp och ett strå I käften, han flög. Sedan hade han en tjej mellan benen, hon satt typ fast, sedan hörde man han och hon stöna. Jag sköt med mitt shotgun mot dom och dom dog.

Då öppnade sig golvet. Det blev en stor spricka.. Sedan kom jävulen upp från hållet och drog ner mig. Nu kan jag inte köra spelet något mer. Kontrollen är totalt sönder. När jävulen dragit ner mig I lavan så sprack min kontroll och hela min ps2 gick sönder.

Har lämnat in den på lagning nu så det blir klar snart. Ska även lägga upp en bild på min TV där det sitter fast lava från spelet. Lägger upp kort då! sad.gif

Edit: Har ochså sett gethoran som m8 snackade om! Han kröp in I CJ's rumpa för mig och började pippa. Fick 1000000 I liv då. :P

- Cyper, SURE! Varför skulle R* göra ett spel, där hela konsolen går sönder för man hittar en " myt " i spelet. De skulle ändå inte få sälja om det skulle vara så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Syftar du på det jag klagade på så kan jag förklara.

Ordet "gädde" finns inte i det svenska språket!

så det handlar inte längre om rättstavning, jag menar... jag sa säkert "gädde" när jag var 3-4 år men det är faktiskt en 13-årsgräns här.

Skäms.

Blir bara så jävla irriterad!

DET FINNS INGET ORD I DET SVENSKA SPRÅKET SOM HETER "GÄDDE"´

Asså de är faktiskt väldigt jobbigt när folk börjar gorma för ett litet stavfel.

Redigerad av thegtafreak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt är att en kille följde efter mig i typ 5 minuter, de var så här,

Jag körde ifrån nån Resturang som jag just ätit på, bilen som andra mannen var i och följde efter mig i var röd, jag körde runt lite o sånt dära, plötsligt märkte jag att han fortfarande var efter mig så blev jag arg :rolleyes: .

Jag gick till de där stället där man bor, andra mannen var i bilen fortfarande men hade stannat brevid min, jag tog in några in i mitt gäng sen sköt vi sönder hans bil och han :)

Redigerad av Hunter
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
Skrivet (redigerad)

Nån mer än jag som varit med om "Casionbuggen"?

Hände för mig just nu när jag spelade (w00t)

Askul. Spelade blackjack och då skulle jag ta double och klickade på X (Xbox) och det är ju hoppknappen. Och då hoppade CJ upp på blackjackbordet. Efter det så kan jag nu gå omkring och göra imprinsip allt fast jag har BlackJackspelet kvar. Lol!

Edit: Lol topicens 444 inlägg :shifty:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni har säkert redan lagt märke till det men vem är det som snackar på WCTR Talk Radio?

Nån som vet? Hörde iaf att han sa: Ive got a new manager hes name is Carl Johnsson and here.. ovs

:lol::D

Det är ju Madd Dog! :D Han man gör uppdrag åt. Först hjälper man Den dära wannabe rapparen i LS att sno Madd Dogs textbok. Sen när man kommer till LV så räddar man han för att han ska ta livet av sig, och blir då hans manager och hjälper honom klättra upp på listan igen! :):D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor