Jump to content

Dagens lol

Share

Recommended Posts

• Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min kompis var hemma hos mig för några dagar sedan och vi spelade SA. efter ett tag frågade han mig varför hans gäng alltid sköt på honom. Jag hade inte tittat tidigare men nu tittade jag på skärmen och såg att han försökte rekrutera Ballas. Jag frågade om han hade sett de gröna gubbarna."Visst, jag har dödat hur många som helst!" svarade han!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis var hemma hos mig för några dagar sedan och vi spelade SA. efter ett tag frågade han mig varför hans gäng alltid sköt på honom. Jag hade inte tittat tidigare men nu tittade jag på skärmen och såg att han försökte rekrutera Ballas. Jag frågade om han hade sett de gröna gubbarna."Visst, jag har dödat hur många som helst!" svarade han!

Smart snubbe :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En lite ful sak hände mig:

Jag gjorde uppdraget precis då man kommit till andra ön, då man ska upp på mount chilliad och döda vittnet och sedan fota kroppen. Så jag for upp dit, men glömde köpa vapen. Så när jag kom till huset där han var sprang jag fram och slog ihjäl en vakt för att ta hans uzi. Han hann skjuta mig rätt mycket så jag var precis på gränsen till att dö. Sen flydde vittnet med en bil och jag följde efter med en cross. Sen i slutet av berget så ramlade han ut med bilen utför ett stup och välte bilen. Jag hoppade efter med crossen. Hans bil landade uppochner så han klättrade ut ur den. Då hoppade jag av crossen, sköt av hans huvud på avstånd samtidigt som hans bil exploderade. Så skulle jag springa fram och fota hans kropp, men då landar motorhuven från hans bil som exploderade på mig och jag dör. Mission failed! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde uppdraget precis då man kommit till andra ön, då man ska upp på mount chilliad och döda vittnet och sedan fota kroppen. Så jag for upp dit, men glömde köpa vapen. Så när jag kom till huset där han var sprang jag fram och slog ihjäl en vakt för att ta hans uzi. Han hann skjuta mig rätt mycket så jag var precis på gränsen till att dö. Sen flydde vittnet med en bil och jag följde efter med en cross. Sen i slutet av berget så ramlade han ut med bilen utför ett stup och välte bilen. Jag hoppade efter med crossen. Hans bil landade uppochner så han klättrade ut ur den. Då hoppade jag av crossen, sköt av hans huvud på avstånd samtidigt som hans bil exploderade. Så skulle jag springa fram och fota hans kropp, men då landar motorhuven från hans bil som exploderade på mig och jag dör. Mission failed! :lol:

;)

Vadå otur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite oflyt... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ej om ni tycker detta är så mycket "Dagens Lol"

men jag tycker det är skrämmande LOL ^^

Jo, jag satt och läste här på forumet tidigare idag om EasterEggs och beslutade mig för att ge mig ut på jakt efter konstigheter i San Andreas. Min resa började vid Gant Bridge, och jag tog jetpacken och susade iväg till bron. Där bekräftade jag ett av EasterEggs'en. Nämligen skylten.

Ajja, nog med skitsnack nu ^^ Iaf, på bron så skulle jag flyga ner mot vattnet för att spana efter en båt, påväg ner försvinner min jetpack.

Dröm om min förvåning, då CJ ramlar ihop och man hör hur ben knakar till och jag blir wasted, flygandes i luften dog jag helt utan att jag rört en fena, förutom att jag var påväg ner mot vattnet ^^

Jag blev helt sjuk på det, och undersökte saken. Det visade sig vara en bugg, tror jag O_o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ute och hade en date med Denise igår...

Jag hade då en SAPD-Bil och det kom ett meddelande i radion:

"There's a 10-91 in progress in Chinatown!"

Då svarade CJ: For real baby?

Och så nummer 2...

Var ute och gled rund lite på Las Venturas Boulevard (ni vet den långa boulevarden som går igenom hela stan). Då såg jag en buss komma, som åkte på framhjulen. Bakhjulen stod upp i luften! -_-:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade då en LSPD-Bil och det kom ett meddelande i radion:

Och så nummer 2...

Var ute och gled rund lite på Las Venturas Boulevard (ni vet den långa boulevarden som går igenom hela stan). Då såg jag en buss komma, som åkte på framhjulen. Bakhjulen stod upp i luften! -_-:(

Edit: Ledsen för spam. Datorn är knäpp.

Redigerad av Officer Hernandez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade då en LSPD-Bil och det kom ett meddelande i radion:

Och så nummer 2...

Var ute och gled rund lite på Las Venturas Boulevard (ni vet den långa boulevarden som går igenom hela stan). Då såg jag en buss komma, som åkte på framhjulen. Bakhjulen stod upp i luften! :(:angry:

Edit: Ledsen för spam. Datorn är knäpp.

Ok... för oss som inte är experter på lagboken... vad är en 10-91? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor