Terrorysta Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Orka dampa för de Okej, men det finns vissa här som måste lära sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Har det hänt för nån annan att CJ har sträckt på armarna och sagt nån melodi i stil med; Ra-ka-ta-ta-ta-taa...? Det är en låt som typ går såhär:move your body... Or some thing like that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det finns en klockren som går: Warm it up Kane, warm it up CJ, warm it up Kane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Det finns en klockren som går: Warm it up Kane, warm it up CJ, warm it up Kane. Haha, den har jag hört. Ibland så gör han massor av missljud då man har varit inne I menyn och ''grejsat'' med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 http://img97.imageshack.us/img97/8946/gallery212ex.th.jpg Zeros affär äger stort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vad ligger Zeros affär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Vad ligger Zeros affär? San Fierro. På den gatan som är inringad. http://img101.imageshack.us/img101/3853/victor3bc.png Redigerad 20 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 http://img97.imageshack.us/img97/8946/gallery212ex.th.jpg Zeros affär äger stort Vad har det med Dagens lol att göra? Ser inget roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vad har det med Dagens lol att göra? Ser inget roligt. Ditt inlägg var inte heller särskilt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ditt inlägg var inte heller särskilt roligt. Lika roligt som att posta bilder som inte är roliga. Trodde tråden var till för roliga och ''loliga'' bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ditt inlägg var inte heller särskilt roligt. Inte ditt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Inte ditt heller Jaså? Det tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jaså? Det tycker jag. Jag med fan. hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag med fan. hahahaha! Dampigt hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Lite off-topic hära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Lite off-topic hära? Japp, och det är slut med det Nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 "Hold it, take it, love it." Tolka det som ni vill, men jag tycker det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 "Hold it, take it, love it." Tolka det som ni vill, men jag tycker det är Jovisst, härlig replik! Men va det inte: "Take it, hold it, love it." ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Men va det inte: "Take it, hold it, love it." Jo. det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jovisst, härlig replik! Men va det inte: "Take it, hold it, love it." ??? Jo så var det ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts