Jump to content

Dagens lol

Share

Recommended Posts

• Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jack Thompson, den galna åklagaren i USA som vill Stämma Rockstar Games, Har en ny plan. Han har nämligen köpt aktier i Take-Two, det företag som äger Rockstar Games och som Thompson mer än gärna skulle vilja sänka.

Och nu, Tack vare Hot Coffe moden har han lyckats stämma Take-Two

Nu har Rockstar games massproducerat San Andreas spel med V.2.00 som gör så att man INTE kan MODDA på spelet!

Allt detta tackvare den galan åklagaren Thompson och Dom som gjort hot coffe.

Själv är jag mycket, mycket besviken efftersom jag själv har just den versionen av spelet.... mad.gif mad.gif mad.gif

Vad tycker ni?

P.S.

Ni kan skicka ett klagomejl till dom på denna address: usa@rockstarsupport.com

Om vi skickar många så kanske vi kan få en ny patch med moddiningen funkande king.gif

EDIT:

Visade sig vara 600 miljoner som han stämde rockstar på whistle.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag körde uppdraget "Don Peyote" (hur det stavas vet jag inte, men iallafall det när man ska hämta Paul och Maccer i öknen) så hade jag en Transfender skåpbil. Jag tog berget ner och kom i typ 200 rakt ner på vägen, under den lilla resan hade Paul sagt att han mådde illa och Maccer sa massa äckliga maträtter (som han tycker var goda) för att få han att må bättre. Iallafall, när jag hade kört lite på vägen så sa Paul:

- I think i will throw up, pull over NOW!

Och jag trodde att det bara var ett skämt men jag stannade ändå. Då hoppar Paul ut ur bilen och springer över vägen till vägkanten och spydde (så som man gör när man har ätit för mycket)... Vet inte om det var så kul men jag tyckte det var rätt så skoj. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag körde uppdraget "Don Peyote" (hur det stavas vet jag inte, men iallafall det när man ska hämta Paul och Maccer i öknen) så hade jag en Transfender skåpbil. Jag tog berget ner och kom i typ 200 rakt ner på vägen, under den lilla resan hade Paul sagt att han mådde illa och Maccer sa massa äckliga maträtter (som han tycker var goda) för att få han att må bättre. Iallafall, när jag hade kört lite på vägen så sa Paul:

- I think i will throw up, pull over NOW!

Och jag trodde att det bara var ett skämt men jag stannade ändå. Då hoppar Paul ut ur bilen och springer över vägen till vägkanten och spydde (så som man gör när man har ätit för mycket)... Vet inte om det var så kul men jag tyckte det var rätt så skoj. :P

No shit? Om man åker segare så har jag för mig att Maccer vill av för att kissa...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha :ermm:

Haha här är min: när jag skulle rekrytera en gängmedläm .. Jag siktade mot huvudet och han gädde upp (med händerna i luften) sen sa han "I have respekt for you niggha"

vet inte men jag tycker de låter sjukt :shifty:

Blir bara så jävla irriterad!

DET FINNS INGET ORD I DET SVENSKA SPRÅKET SOM HETER "GÄDDE"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor