Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag har en rolig bild! Jag vet att bilden inte kommer från spelet, men repliken gör det... HAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Idiot? eller bara en dåligt vald smiley? Från vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag har en rolig bild! Jag vet att bilden inte kommer från spelet, men repliken gör det... HAHA, najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Lyssna på 01:23. CJ låter så jäävla rolig! ''Naah'' http://mylifeinsanandreas.blogspot.com/ Vilken av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Vilken av dom? ''041 - Mountain Cloud Boys'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Testade skriva från min nya mobil nyss. Värkade inte funka. Jashjash. Jag kunde iaf. läsa medelandena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Testade skriva från min nya mobil nyss. Värkade inte funka. Jashjash. Jag kunde iaf. läsa medelandena Vad har de med Dagens Lol i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Vad har de med Dagens Lol i SA? Oj ingenting. Eftersom jag skrev lol i det medelandet eftersom jag kollade på 041 så tänkte jag att jag skrivigt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Jack Thompson, den galna åklagaren i USA som vill Stämma Rockstar Games, Har en ny plan. Han har nämligen köpt aktier i Take-Two, det företag som äger Rockstar Games och som Thompson mer än gärna skulle vilja sänka. Och nu, Tack vare Hot Coffe moden har han lyckats stämma Take-Two Nu har Rockstar games massproducerat San Andreas spel med V.2.00 som gör så att man INTE kan MODDA på spelet! Allt detta tackvare den galan åklagaren Thompson och Dom som gjort hot coffe. Själv är jag mycket, mycket besviken efftersom jag själv har just den versionen av spelet.... mad.gif mad.gif mad.gif Vad tycker ni? P.S. Ni kan skicka ett klagomejl till dom på denna address: usa@rockstarsupport.com Om vi skickar många så kanske vi kan få en ny patch med moddiningen funkande king.gif EDIT: Visade sig vara 600 miljoner som han stämde rockstar på whistle.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 HAHA, najs Öh. Det var den sämsta engelskan jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Öh. Det var den sämsta engelskan jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Hahahaha riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Öh. Det var den sämsta engelskan jag har sett. Najs kommentar! Doh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 När jag körde uppdraget "Don Peyote" (hur det stavas vet jag inte, men iallafall det när man ska hämta Paul och Maccer i öknen) så hade jag en Transfender skåpbil. Jag tog berget ner och kom i typ 200 rakt ner på vägen, under den lilla resan hade Paul sagt att han mådde illa och Maccer sa massa äckliga maträtter (som han tycker var goda) för att få han att må bättre. Iallafall, när jag hade kört lite på vägen så sa Paul: - I think i will throw up, pull over NOW! Och jag trodde att det bara var ett skämt men jag stannade ändå. Då hoppar Paul ut ur bilen och springer över vägen till vägkanten och spydde (så som man gör när man har ätit för mycket)... Vet inte om det var så kul men jag tyckte det var rätt så skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 När jag körde uppdraget "Don Peyote" (hur det stavas vet jag inte, men iallafall det när man ska hämta Paul och Maccer i öknen) så hade jag en Transfender skåpbil. Jag tog berget ner och kom i typ 200 rakt ner på vägen, under den lilla resan hade Paul sagt att han mådde illa och Maccer sa massa äckliga maträtter (som han tycker var goda) för att få han att må bättre. Iallafall, när jag hade kört lite på vägen så sa Paul: - I think i will throw up, pull over NOW! Och jag trodde att det bara var ett skämt men jag stannade ändå. Då hoppar Paul ut ur bilen och springer över vägen till vägkanten och spydde (så som man gör när man har ätit för mycket)... Vet inte om det var så kul men jag tyckte det var rätt så skoj. No shit? Om man åker segare så har jag för mig att Maccer vill av för att kissa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Haha Haha här är min: när jag skulle rekrytera en gängmedläm .. Jag siktade mot huvudet och han gädde upp (med händerna i luften) sen sa han "I have respekt for you niggha" vet inte men jag tycker de låter sjukt Blir bara så jävla irriterad! DET FINNS INGET ORD I DET SVENSKA SPRÅKET SOM HETER "GÄDDE" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Har det hänt för nån annan att CJ har sträckt på armarna och sagt nån melodi i stil med; Ra-ka-ta-ta-ta-taa...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Blir bara så jävla irriterad! DET FINNS INGET ORD I DET SVENSKA SPRÅKET SOM HETER "GÄDDE" Orka dampa för de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Blir bara så jävla irriterad! DET FINNS INGET ORD I DET SVENSKA SPRÅKET SOM HETER "GÄDDE" Höddöh, du ska int va på dänvise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Har det hänt för nån annan att CJ har sträckt på armarna och sagt nån melodi i stil med; Ra-ka-ta-ta-ta-taa...? Händer för mig ibland när jag har stått stilla ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts