D.E Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Hej Här kommer en liknelse på sa-polisen! Tss, SA-polisen slutar ju inte fast man är död. De står ju och pepprar på ens lik tills man vaknar upp vid sjukhuset. Edit: Damn, ny sida. Redigerad 25 februari, 2006 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Här kommer en skön bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Här kommer en skön bild. Vad exakt är så kul med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nja, den är inte så kul direkt... men det var den enda tråd jag hittade som innehöll bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nja, den är inte så kul direkt... men det var den enda tråd jag hittade som innehöll bilder. Lite störande att du postar det I dagens lol då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Dagens lol... kanske inte dagens, men lol ändå. Satt hemma hos min polare och spelade SA på PS2 och var helt ny på att köra två spelare då man får spela i hela staden (förutom i husen). Han sa att vi skulle åka och skaffa en helikopter så han hoppar på en motorcykel och börjar köra, jag skjuter massa människor på vägen tills vi har en ganska hög wanted level. Vi kommer till helikoptern då och hoppar in, kommer precis ifrån poliserna. Min kompis sa ju åt mig att peppra dom och jag försökte ju förstås genom att först trycka på rätt knapp och inte lyckas med det, och så virrig som jag är trodde jag att jag tryckte på fel knapp, och testade igen. Min kompis fick värsta blicken och ville döda mig när han såg min karaktär sakta åka ner, ner, ner, ner, ner... splatt på marken. Det finns många saker jag gjort som inte är buggarna utan klanterier på mitt SA till pc, men ändå har jag ju inte haft det i en vecka än. Poliser regerar, FATTA DET!! Annars skulle dom inte ha en gängmedlem från ett annat gäng hukad och skjuta mot CJ och inte göra nåt förrän CJ tar upp sin pistol och skjuta tillbaka. Jag dog några minuter senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Öhhh...okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Min teori är att gängmedlemmen bakom polisen i själva verket var Suge Knight.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Min teori är att gängmedlemmen bakom polisen i själva verket var Suge Knight.. NÄ DET VAR EN DEN LILA BALLASMANNENS KLON SOM ÄR GRÖN OCH HETER SWEET... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) NÄ DET VAR EN DEN LILA BALLASMANNENS KLON SOM ÄR GRÖN OCH HETER SWEET... Jo visst du Redigerad 4 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Det var längesen nån postade ett lol... Men detta är färskt. Jag satt i en bil och körde runt i Los Santos som jag brukar göra. Sen kör jag ju rakt fram och ser hur en svart bil krockar in i en polis bil. Två poliser hoppar ut ur bilen och den ena börjar skjuta mot den stackars tjejen som är ägare till den svarta bilen. (Fotnot; Jag kan inte ett piss om bilarnas namn!!!). Sen kommer en bil, en bil till, ännu en bil, jag fattar inte varför jag sitter kvar och glor, det kommer massa bilar, det är en bilkö nu. Den ena polisen som inte skjuter på den stackars flickan drar nu upp sin pistol och skjuter sin kollega(?). Sen springer han iväg en liten stund och kommer snabbt tillbaka, nu är det en bil som brinner av nån anlednig. En explosion, ännu en explosion, massa explosioner. Polismannen är borta(??). Efter explosionerna ser gatan ut som nånting ifrån Mad Max filmerna. Jag letar igenom efter pengar och kommer upp till nästan sjuhundra dollar. Vad är det som händer nu då? En man med golfklubba kommer för att slå ner mig(???). Jag tar upp biljardkören och slår honom ett slag. Han springer iväg och helt plötslig ramlar han ihop och dör av ingen anledning alls. NU är all action slut och jag är på väg mot bilen genom infernot, då kommer en dum förare och kör över alla bilvraken, hamnar på CJ, kör över CJ och DÖDAR CJ(!!!!!). Det går inte göra lång historia kort... The End Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Dina "lols" suger. Så, för att vara trevlig: STFU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jo visst du Ja börja inte nu igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Lyssna på 01:23. CJ låter så jäävla rolig! ''Naah'' http://mylifeinsanandreas.blogspot.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Dina "lols" suger. Så, för att vara trevlig: STFU happy.gif Jag vet, men det finns ju ingen annan som postar något lol, så det är svårt att vara tyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag vet, men det finns ju ingen annan som postar något lol, så det är svårt att vara tyst Dina Dagens Lol suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Dina Dagens Lol suger Dina "lols" suger. Så, för att vara trevlig: STFU Idiot? eller bara en dåligt vald smiley? Redigerad 6 mars, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ja börja inte nu igen... Va' trotsar du The space empire igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag har en rolig bild! Jag vet att bilden inte kommer från spelet, men repliken gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag har en rolig bild! Jag vet att bilden inte kommer från spelet, men repliken gör det... *bild* HAHA! Åh härliga USA, tänk om man bodde där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts