iweX Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Men hur byter man format på bilder+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Men hur byter man format på bilder+ Sparar dom i ett annat format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Å HUR sparar man dem i annant format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Å HUR sparar man dem i annant format? http://img273.imageshack.us/img273/7764/hjalper2er.th.jpg (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hahaha, en ganska rolig bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hahaha, en ganska rolig bild. Naj de skönaste är ju dom statyerna som står och tittar på. Dom ser ju helt häpnade ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag postar en bild, resten får era sjuka fantasier göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 resten får era sjuka fantasier göra... Nemas problemas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Körde med en bil till wheel arc angels för att styla, och medans jag väntade på att garaget skulle ladda klart började jag nynna på en låt från K-dst och vet ni vad:den låten kom i garaget!! FYFAN VA LOL DET VAR Edit: jag kom på en till lolig sak jag gjort:jag har jämt och ständigt försökt spränga den högsta byggnaden i SA (du vet den med helikopterplattan där uppe) men aldrig lyckats Men igår såg jag lite på Independence Day som gick på 3:an, och då sprängde utomjordingarna exakt den byggnaden. fattar ni hur skönt det var att någon lyckades när jag själv har försökt så många gånger utan resultat? Redigerad 13 februari, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Körde med en bil till wheel arc angels för att styla, och medans jag väntade på att garaget skulle ladda klart började jag nynna på en låt från K-dst och vet ni vad:den låten kom i garaget!! FYFAN VA LOL DET VAR Edit: jag kom på en till lolig sak jag gjort:jag har jämt och ständigt försökt spränga den högsta byggnaden i SA (du vet den med helikopterplattan där uppe) men aldrig lyckats Men igår såg jag lite på Independence Day som gick på 3:an, och då sprängde utomjordingarna exakt den byggnaden. fattar ni hur skönt det var att någon lyckades när jag själv har försökt så många gånger utan resultat? Öh, du kan väl ffs inte spränga ett hus i den storleken i gtasa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Öh, du kan väl ffs inte spränga ett hus i den storleken i gtasa? Inte med originalfilerna, men annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Öh, du kan väl ffs inte spränga ett hus i den storleken i gtasa? Man får väl använda fantasin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hej Här kommer en liknelse på sa-polisen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Jag postar en bild, resten får era sjuka fantasier göra... OFF: Fixa bättre upplösning, så att de sista siffrorna är 32 Ser att du har (nåt) x (nåt) x 16, ta (nåt) x (nåt) x 32 så får du mycket bättre kvalle och man spelar mycket bättre ON: Nice Dee, det är så sant Redigerad 22 februari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hej Här kommer en liknelse på sa-polisen! HAHAHAHAHAHAHAHA! Så jävla sant OT: Skönaste bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Kul att du gillade den Xenon. Det är en kompis till mig som gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tyckte denna var komisk, gjorde uppdraget när man ska ta kortet. Och helt plötsligt kom ett plan och störta ner i hennes bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 23 februari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tyckte denna var komisk, gjorde uppdraget när man ska ta kortet. Och helt plötsligt kom ett plan och störta ner i hennes bil. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tyckte denna var komisk, gjorde uppdraget när man ska ta kortet. Och helt plötsligt kom ett plan och störta ner i hennes bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts