Jump to content

Dagens lol

Share

Recommended Posts

• Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 months later...

Körde med en bil till wheel arc angels för att styla, och medans jag väntade på att garaget skulle ladda klart började jag nynna på en låt från K-dst och vet ni vad:den låten kom i garaget!! :)

FYFAN VA LOL DET VAR :wub:

Edit: jag kom på en till lolig sak jag gjort:jag har jämt och ständigt försökt spränga den högsta byggnaden i SA (du vet den med helikopterplattan där uppe) men aldrig lyckats :)

Men igår såg jag lite på Independence Day som gick på 3:an, och då sprängde utomjordingarna exakt den byggnaden. fattar ni hur skönt det var att någon lyckades när jag själv har försökt så många gånger utan resultat? ^_^

Redigerad av jerrko
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde med en bil till wheel arc angels för att styla, och medans jag väntade på att garaget skulle ladda klart började jag nynna på en låt från K-dst och vet ni vad:den låten kom i garaget!! :huh:

FYFAN VA LOL DET VAR ;P

Edit: jag kom på en till lolig sak jag gjort:jag har jämt och ständigt försökt spränga den högsta byggnaden i SA (du vet den med helikopterplattan där uppe) men aldrig lyckats ;)

Men igår såg jag lite på Independence Day som gick på 3:an, och då sprängde utomjordingarna exakt den byggnaden. fattar ni hur skönt det var att någon lyckades när jag själv har försökt så många gånger utan resultat? >_<

Öh, du kan väl ffs inte spränga ett hus i den storleken i gtasa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag postar en bild, resten får era sjuka fantasier göra... :D

OFF: Fixa bättre upplösning, så att de sista siffrorna är 32

Ser att du har (nåt) x (nåt) x 16, ta (nåt) x (nåt) x 32 så får du mycket bättre kvalle och man spelar mycket bättre :)

ON: Nice Dee, det är så sant :D

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor