HOWHOW Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Men jag tror inte den är nog. Skulle vilja kunna kyssa,smeka,pussa,knulla bakifrån och fram ifrån, slicka m.m. Skaffa dig en brud grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Dagens lol är min okunskap om spelet: Vart står det hur många gånger man fuskat? Har inte fuskat någon gång. Kanske inte syns då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 <Stats> <Misc> tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 <Stats> <Misc> tror jag det var. Yep. Om du har fuskat sa star det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 *Kollar* Har inte fuskat... Står ingenting där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 *Kollar* Har inte fuskat... Står ingenting där Bra! Fuskar inte heller. Det var ett tag sedan någon la upp nånting ''loligt''. Fyfan, SA är nästan perfekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Bra! Fuskar inte heller. Det var ett tag sedan någon la upp nånting ''loligt''. Fyfan, SA är nästan perfekt? Måste ju inte vara buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Måste ju inte vara buggar Nej, kan vara en glitch ochså. Ska spela nu sedan lägga mig. Night. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det här ska du göra för att skydda duna barna ifrån våldet i SA. http://www.progressiveboink.com/archive/drted.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Det här var lite lol. Men kanske gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Det hände mig under bilstölds uppdragen. Ja har inte använt trainer,använt photoshop(ja suger på sånt så...glöm det) eller moddat. Det bara hände. Det tog 5 riktiga timmar för pengarräknaren saken att ge mig dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Det hände mig under bilstölds uppdragen. Ja har inte använt trainer,använt photoshop(ja suger på sånt så...glöm det) eller moddat. Det bara hände. Det tog 5 riktiga timmar för pengarräknaren saken att ge mig dom. Vi alla har fått lika mycket när vi klarat det där. Om inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Vi alla har fått lika mycket när vi klarat det där. Om inte mer. Har det hänt dig också? Det hände inte mig förra gången ja gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Har det hänt dig också? Det hände inte mig förra gången ja gjorde det. Nej skoja bara, det har faktiskt inte hänt mig och det ska egentligen inte hända något sånt. Någonting har gått fel för dig och det är inte direkt negativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jo, så dålig som jag är har det hänt massor av sjuka saker när jag har spelat, men det sjukaste hände när jag precis hade dött och var utanför sjukhuset. J ag plockar kontrollen och springer iväg från sjukhuset och råkar komma åt hopp-knappen, och CJ hoppar upp i ett träd, ställer sig på huk så att det ser ut som att han sitter på den lägsta grenen. Men han ville inte sluta med tramset där inte, för när jag skulle hoppa ner från trädet tar det allt mitt live och han faller ihop och dör. Jag och mina kompisar förstår inte varför det här trädet skulle vara så taskigt, men jag antar att CJ inte är omtyckt av alla, det är mitt svar iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Det hände mig under bilstölds uppdragen. Ja har inte använt trainer,använt photoshop(ja suger på sånt så...glöm det) eller moddat. Det bara hände. Det tog 5 riktiga timmar för pengarräknaren saken att ge mig dom. Hmmm...varför har du fått ett nio-siffrigt tal, när det bara går att ha åtta-siffrigt i San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Detta var Ganska roligt 4 st PCJ-600 på rad samma model av föraren har moddat Bilen som ja kör och PCJ-600 aja. Här kommer bilden EDIT: Hur Gör man så de blir en Länk? EDIT2: Bilden funkar inte att ladda up :'( Hur byter man filformat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Hmmm...varför har du fått ett nio-siffrigt tal, när det bara går att ha åtta-siffrigt i San Andreas? Fråga inte mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Hmmm...varför har du fått ett nio-siffrigt tal, när det bara går att ha åtta-siffrigt i San Andreas? Nej, det går att ha mer. Då kommer det bara upp en siffra till t. ex. om man har 600 miljoner kommer det upp en 6.a Ehm, lite vårt att förklara.. Det går iaf. Jag och mina vänner har ju lixom en Hobby att bomba PengaFusk så att man får över 100 miljoner.. Är väl uppe i 700 Miljoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Nej så är det inte. Om man har $99999999 och tjänar en dollar till så hamnar man på $10000000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts