Jump to content

Dagens lol

Share

Recommended Posts

• Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehe, när jag skulle gå ut med Millie (tror jag det var) råkade jag körde jag in i en bil, föraren hoppade ut med ett basebollträ i handen, jag tog upp min biljardpinne för att ge honom stryk och så kommer puckot till tjej och ställer sig i mitten så jag smäller till henne så det blev "You have abbonated (stavning?) your girlfriend, your date is over" typ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VARFÖR GILLAR DU STRIPPKLUBBARNA I SAN ANDREAS SÅ MYCKET JA FATTAR INTE??? Åhh lol på dig :mellow:  :mellow:

För att alla tjejer där är sexiga, brukar gå In I rummet för privatdans. Har jag inte pengar för det, så låter jag flametjejen strippa för mig. Det jag saknar I SanAn är att man inte kan knulla. Alltså typ att man får dra analogen upp och ner, sen så pumpar man bruden då. Sen att man kan slicka m.m. Är det inte fler som saknar detta?

:)

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att alla tjejer där är sexiga, brukar gå In I rummet för privatdans. Har jag inte pengar för det, så låter jag flametjejen strippa för mig. Det jag saknar I SanAn är att man inte kan knulla. Alltså typ att man får dra analogen upp och ner, sen så pumpar man bruden då. Sen att man kan slicka m.m. Är det inte fler som saknar detta?

:)

Skaffa Hot Café modden :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffa Hot Café modden :mellow:

Har det på Ps2. :mellow:

Men jag tror inte den är nog. Skulle vilja kunna kyssa,smeka,pussa,knulla bakifrån och fram ifrån, slicka m.m. :)

Edit: Synd att det inte någon strippklubb I San Fierro. Är nästan bara där, finns I allafall horor så det räcker och blir över.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor