chucky.swe Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Då har man än en gång utnyttjat en av alla San Andreas buggar. Var ute och körde burglar-mission och kom fram till ett hus, gick in och snodde en video till att börja med. Gick sedan tillbaka in och skulle ta tv:n som stod bredvid videon, gick ut med den också och gick sedan in igen. Då hade det spawnats en ny tv på samma ställe. Tog den igen och gick ut med och sedan när jag kom in igen hade det än en gång spawnats en tv på samma ställe. Detta fortsatte tills jag hade tagit 22 tv-apparater till en summa av 9680$ på drygt 4,5 min. Hehe precis så hände det för mig men jag stal ca 40 stycken tror att jag fick 24000 typ Redigerad 18 oktober, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hehe precis så hände det för mig men jag stal ca 40 stycken tror att jag fick 24000 typ Oj då, så pass många hann jag inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Polisen försöker sätta stopp för ''den brottlsliga undrevärlden'', tyvär värkar han ha missuppfattat det hela. Redigerad 19 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Polisen försöker sätta stopp för ''den brottlsliga undrevärlden'', tyvär värkar han ha missuppfattat det hela. Vad är det som ska vara kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Cyprez: Haha, först nu fattade jag bilden! Trodde det vart en motorhuv som låg på asfalten men såg nu att det är taket på en snutbil som buggat sig dit på något vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vad är det som ska vara kul? Tänk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Tänk. Det är rätt. Man ska aldrig berätta vitsen ifall någon inte skulle förstå. Iochförsig har jag redan gjort det men, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Tänk. En bil i gatan, Ovanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 En bil i gatan, Ovanligt? Mja, började små skratta då jag såg det, därför postar jag det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Rätts så roligt när man för första gången springer förbi kuk-formade berget i öknen så säger CJ typ: "Fucking cock" eller nått i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Detta hände när jag spelade GTA för ett ganska bra tag sen, har dock inte velat gå ut med det förrän nu. Pinsamt ^^ Men sant, tog två bilder. Var ute och körde i Flint County när jag såg en kille vid vägkanten med en egendomlig skylt. Jag stannade och fick se en sekvens (andra bilden) http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/hohoho.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Detta hände när jag spelade GTA för ett ganska bra tag sen, har dock inte velat gå ut med det förrän nu. Pinsamt ^^ Men sant, tog två bilder. Var ute och körde i Flint County när jag såg en kille vid vägkanten med en egendomlig skylt. Jag stannade och fick se en sekvens (andra bilden) http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/hohoho.JPG Haha, min humor! Posta det på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Oj då, så pass många hann jag inte med. Men man kan ju köra med ett fusk som gör att tiden stannar eller var det en trainer? jaja men så gjorde jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Haha, min humor! Posta det på fuska.se Haha, nej tack. Vill inte tuta i småbarnen någonting som inte är sant (lyssna inte) i onödan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Haha, nej tack. Vill inte tuta i småbarnen någonting som inte är sant (lyssna inte) i onödan Nä, man måste vara ett GOTT fördöme. Let Ous Be Careful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Haha, min humor! Posta det på fuska.se Om du nu skulle ha postat den i fuska.se forumet hade du gjort en riktig tabbe, du har ju glömt att sätta dit livmätare och pengar på andra bilden . Sedan skulle du ju lätt ha hur mycket skott det är kvar på kuken haha Edit : Dooh fel quote, whatever. Redigerad 19 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Continue? Vad är det för jävla wannabe topic ni skapat nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Continue? Vad är det för jävla wannabe topic ni skapat nu då? Som DU skapat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Som DU skapat... Jag skapade inte den där andra Iaf. Diggar du SA://PC mer än SA://Xbox? Självklart. Men du diggar kontrollen mer än keyboardet? Här är lösningen http://www.tutorialtomb.com/forum/showthread.php?t=866 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag skapade inte den där andra Iaf. Diggar du SA://PC mer än SA://Xbox? Självklart. Men du diggar kontrollen mer än keyboardet? Här är lösningen http://www.tutorialtomb.com/forum/showthread.php?t=866 Tjufft, synd att man inte har Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts