MoriX Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Ah, den huvudlösa ryttaren från Sleepy Hollow Äckel. tänkte precis edita mitt inlägg.. Sleepy Hollow är en grymt bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Äckel. tänkte precis edita mitt inlägg.. Sleepy Hollow är en grymt bra film Men jag kom först, haha! Jepp, en riktigt bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jaha ja då får man ju se till att se den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sersan Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Grymmaste buggen Redigerad 30 september, 2005 av sersan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vad händer om man knappar in jetpack på MCn då? Om man gör det och sen skjuter, så kommer CJ stå och köra motorcykel, testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Grymmaste buggen Ett siamesplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Körde runt i bergen. Det var helt dimmigt. Jag kollade på radar och såg att jag åkte mot nåt stort grått. "Är väl ett berg eller nåt", tänkte jag .. då jag var inne i det gråa så kollade jag runt med analog-spaken och såg att jag var upp i luften! WAH! Jag dog sen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 För några dagar sen så åkte jag runt med en bil med hydralik och hade en gängmedlem med mig, jag körde förbi ett gäng och när dom dödade min gängmedlem, så "studsade" jag med min bil så skumpade liket omkring och det kom ut blod, jag gick ut, gick till andra sidan, öppnade dörren och han ramlar ut död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Okej det här hör kanske inte till dagens lol men jag skulle behöva gta.exe av nån för att jag råkade ta bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) whoa lite stor, har inte PSP eller nåt ritprog på denna dator så jag kan ej förminska den :/ Redigerad 2 oktober, 2005 av Reefer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 whoa lite stor, har inte PSP eller nåt ritprog på denna dator så jag kan ej förminska den :/ Har du inte ens Paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Nepp, fick omformatera datorn för en vecka sen... Inte orkat fixa Redigerad 2 oktober, 2005 av Reefer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 whoa lite stor, har inte PSP eller nåt ritprog på denna dator så jag kan ej förminska den :/ Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nepp, fick omformatera datorn för en vecka sen... Inte orkat fixa Men Paint är väl ändå standard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sersan Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Ett siamesplan Haha, jaa d skulle man kunna kalla d ett siamesplan i garaget... Redigerad 2 oktober, 2005 av sersan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Då har man än en gång utnyttjat en av alla San Andreas buggar. Var ute och körde burglar-mission och kom fram till ett hus, gick in och snodde en video till att börja med. Gick sedan tillbaka in och skulle ta tv:n som stod bredvid videon, gick ut med den också och gick sedan in igen. Då hade det spawnats en ny tv på samma ställe. Tog den igen och gick ut med och sedan när jag kom in igen hade det än en gång spawnats en tv på samma ställe. Detta fortsatte tills jag hade tagit 22 tv-apparater till en summa av 9680$ på drygt 4,5 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Då har man än en gång utnyttjat en av alla San Andreas buggar. Var ute och körde burglar-mission och kom fram till ett hus, gick in och snodde en video till att börja med. Gick sedan tillbaka in och skulle ta tv:n som stod bredvid videon, gick ut med den också och gick sedan in igen. Då hade det spawnats en ny tv på samma ställe. Tog den igen och gick ut med och sedan när jag kom in igen hade det än en gång spawnats en tv på samma ställe. Detta fortsatte tills jag hade tagit 22 tv-apparater till en summa av 9680$ på drygt 4,5 min. Gött. Ibland när ja går in i ett hus och tar nåt och sen går in igen så sitter det ibland 5 st GSF Gangstaz där som inte satt där inann. Det är lite läbbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ibland när ja går in i ett hus och tar nåt och sen går in igen så sitter det ibland 5 st GSF Gangstaz där som inte satt där inann. Det är lite läbbigt. Hände så för mig också i ett hus. Lite störande när man skjuter samtliga, går ut ur huset och sen in igen för att börja stjäla, så sitter det lika många till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hände så för mig också i ett hus. Lite störande när man skjuter samtliga, går ut ur huset och sen in igen för att börja stjäla, så sitter det lika många till. En gång när jag körde Burglar, gick in i ett hus, så satt det en massa Ballas där inne, är det så ni menar det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag har lyckats jippii!! skämta bara Är det nån som vet vad det där uråldriga stenhjulet är till för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts