Mr_player Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Det Har faktiskt hänt mig me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Kunde inte låta bli att posta den här igen! Redigerad 28 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_player Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 HAHA inte flinta igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Cyprez: Hur fixade du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Cyprez: Hur fixade du det? Kan vara så att han satt sig i bilen och sen knappat in jetpack fusket. När man sitter i bilen. Och sen skjutit, så kan man göra med MC. Redigerad 28 september, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Kunde inte låta bli att posta den här igen! Flinta är tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Hmmm...Luktar bugg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Hmmm...Luktar bugg.... Nej, det ska ju vara så, det föreställer ett träsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nej, det ska ju vara så, det föreställer ett träsk. ..och när som helst dyker Shrek upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 ..och när som helst dyker Shrek upp. Varför inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Kan vara så att han satt sig i bilen och sen knappat in jetpack fusket. När man sitter i bilen. Och sen skjutit, så kan man göra med MC. Vad händer om man knappar in jetpack på MCn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Varför inte ? Vet inte, det är ju trots allt ett träsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Kan vara så att han satt sig i bilen och sen knappat in jetpack fusket. När man sitter i bilen. Och sen skjutit, så kan man göra med MC. Alltså det är förmodligen någon form av bugg. Det jag gjorde var att gå I med gängmedlemen i bilen, sedan glömde han att sätta sig ner. Yes! Flinta är tillbaks! Edit: En gång efter jag sprängt en båt i vattnet började det bubbla Där. Försvann aldrig förän jag loadade om. Redigerad 29 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Gjorde en liten country-trip idag. Har bara klarat någon procent av spelet så att åka till en annan ö innebär ju att man får 4/5 wanted-level. Hursomhelst, där var jag utan fordon och vapen med x antal poliser efter mig. "Fan, finns det ingen motorcykel?" Vet ni vad som hände? Ut ur ingenstans flög en motorcykel med en Hells Angel-snubbe på rakt framför mina fötter Tack, gud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Gjorde en liten country-trip idag. Har bara klarat någon procent av spelet så att åka till en annan ö innebär ju att man får 4/5 wanted-level. Hursomhelst, där var jag utan fordon och vapen med x antal poliser efter mig. "Fan, finns det ingen motorcykel?" Vet ni vad som hände? Ut ur ingenstans flög en motorcykel med en Hells Angel-snubbe på rakt framför mina fötter Tack, gud? Hahahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
figge11 Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag fick med mig en objuden gäst i bilen: http://img268.imageshack.us/img268/4558/huvudlspolis2b9ki.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag fick med mig en objuden gäst i bilen: http://img268.imageshack.us/img268/4558/huvudlspolis2b9ki.th.png Haha det var en snygg bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag fick med mig en objuden gäst i bilen: HAha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag fick med mig en objuden gäst i bilen: http://img268.imageshack.us/img268/4558/huvudlspolis2b9ki.th.png Ah, den huvudlösa ryttaren från Sleepy Hollow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts