kjoada Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Precis som titeln låter så undrar jag hur man gör för att ta en save från en dator till en annan och var den ska ligga någonstans, i vilken map? Vore tacksam för ett snabbt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Du laddar hem en savefil, kopierar den(ctrl + c), klistrar in(ctrl + v) den i Mina Dokument och sen i GTA San Andreas User Files. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Precis som titeln låter så undrar jag hur man gör för att ta en save från en dator till en annan och var den ska ligga någonstans, i vilken map? Vore tacksam för ett snabbt svar! Här finns de C:\Documents and Settings\DITT NAMN\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Och de heter GTASAsf1.b siffran står för i vilken slot som du har sparat i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kjoada Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag har bara en som heter "USER TRACKS" kan det vara den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Om du har någon savefil ligger den i den mappen, inte i undermapparna Gallery eller User Tracks. Savefilen heter, precis som Billy sa: "... GTASAsf1.b siffran står för i vilken slot som du har sparat i." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Kom ihåg att om du vill lägga till och inte byta ut så måste du byta ut siffran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Precis som titeln låter så undrar jag hur man gör för att ta en save från en dator till en annan och var den ska ligga någonstans, i vilken map? Vore tacksam för ett snabbt svar! Här är en bra förklaring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts